Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuokrahevostilanne pk-seudulla

Lähettäjä: Satu 
Päivämäärä:   5.5.26 09:27:31

Muutto pk-seudulle tulossa, tarkempi lokaatio vielä auki / siihen voi vaikuttaa. Alueella lienee paljon tarjolla olevia vuokrahevosia, mutta todennäköisesti niitä vuokraajiakin riittää. Onko ihan epätoivoista yrittää löytää vuokrahevonen itselleen? Onko jotain tiettyjä alueita, joilla hevosia ja tarjontaa on enemmän kuin toisaalla? Pohjoisesta tullaan joten en tunne seutua kuin kartalla. Voidaan hyvin muuttaa myös ns. maalle. Toivoisin harrastusmahdollisuutta useamman kerran viikossa ja mielellään tekisin myös tallitöitä, mutta ei se välttämätöntä ole.

Re: Vuokrahevostilanne pk-seudulla

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   5.5.26 10:11:35

Varoitan, että tietyt samat hevosenomistajat etsii koko ajan vuokraajaa. Itse olen huomannut ainakin alueella no, että kolmen ihmisen ilmoitukset toistuu vuodesta toiseen.

Helsingin suunnan maneesitalleilla vuokrauksen hinta voi olla samaa luokkaa kuin mitä maksaisit 40km Helsingistä SRL:n hyväksymän tallin 6:n hengen ryhmätunneista.

Jos sulla on auto, osaat huolehtia hevosen perushoidosta ja ratsastaa niin ihan varmasti löydät vuokrahevosen.

Itse maksan 25€/kerta maneesitallilla vuokrauksesta. Hevosella saa tehdä mitä vaan, puitteet on hyvät ja hevosen omistaja on todella mukava. Mutta ajomatkaa tallille tulee 40min/suunta. Maneesittomalla tallilla on hinta ollut yleensä 15-20€/kerta. Mutta välillä näkee ilmoituksia, joissa pyydetään 35€/kerta ja tallilla on pelkkä kenttä.

Ja nuorempana tein viikonloppuisin aamutallia yhden kouluvalmentajan tallilla, ja pääsin sitten hänen valmennuksiin ilmaiseksi. Se oli siihen aikaan itselle hyvä diili. Monia ilmoituksia olen nähnyt kotitallin pitäjiltä, että työtä vastaan pääsee ratsastamaan.

Kirkkonummi, Porvoo, Sipoo, Tuusula, Nurmijärvi, Hyvinkää ym. alueilla talleja on paljon.

Re: Vuokrahevostilanne pk-seudulla

Lähettäjä: Saara 
Päivämäärä:   5.5.26 10:22:50

Kannattaa muuttaa Sipooseen, jossa on paljon hevosia ja asuminen ihan mukavaa. Sieltä pääsee myös nopeasti muihin kuntiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.