Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toilax-TABLETIT toimenpideaamuna??

Lähettäjä: what 
Päivämäärä:   4.5.26 19:16:17

Olen menossa peräsuolen magneettitutkimukseen. Ohjeistus ja kutsu tuli postissa. Ohjeessa neuvotaan ottamaan kaksi toilax-tablettia edellisenä iltana ja kaksi tablettia toimenpideaamuna. Ja toimenpideaamuna myös peräruiske. Eihän tämä voi mitenkään pitää paikkaansa?? Ne tabletithan alkavat vaikuttaa 6-12 tunnissa. Mitä järkeä niitä olisi vielä toimenpideaamuna ottaa? Se peräruiske saa jo yksinään paskan lentämään monen tunnin ajan. Toimenpide on klo 10 ja ohjeistetaan, että pitää olla paikalla jo 9:30.
Sairaalasta toki kysyn myös, mutta onko tässä joku järki vai onko virheellinen ohjeistus.

Re: Toilax-TABLETIT toimenpideaamuna??

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.5.26 19:53:25

Eikö ne jotenkin hidasta suolistoa ettei työntyisi uutta tavaraa peräsuoleen ?

Päivämäärä:   4.5.26 20:03:22

"Eikö ne jotenkin hidasta suolistoa ettei työntyisi uutta tavaraa peräsuoleen ?"

Päinvastoin, on laksatiivi.

Päivämäärä:   4.5.26 20:27:02

Kannattaa kysyä sieltä-yhdistelmäpakkaus kai yleensä otetaan edellisenä päivänä 2 päivällä ja illalla 2. Mies meillä käyttänyt niitä useamman kerran. Tyhjentynyt parilla vessakäynnillä ja loppunut siihen. Ensimmäisellä kerralla mietittiin uskaltaako lähteä itse ajamaan sinne jos matkalla alkaa tulla ongelmia mutta hyvin tunnin ajomatka meni.

Päivämäärä:   4.5.26 20:32:29

"Kannattaa kysyä sieltä-yhdistelmäpakkaus kai yleensä otetaan edellisenä päivänä 2 päivällä ja illalla 2. Mies meillä käyttänyt niitä useamman kerran. Tyhjentynyt parilla vessakäynnillä ja loppunut siihen. Ensimmäisellä kerralla mietittiin uskaltaako lähteä itse ajamaan sinne jos matkalla alkaa tulla ongelmia mutta hyvin tunnin ajomatka meni."

Juuri tuo toilax-yhdistelmäpakkaus ohjeissa kehotetaan ostamaan ja sitä minäkin, että eikö ne oteta edellisenä päivänä vain, esim. lounasaikaan ja illalla loput. Mutta että toimenpideaamuna..?
Minulla kyllä tuo pelkkä peräruiskekin oli aika voimakasvaikutteinen, vatsakrampit kestivät varmaan 4-5 tuntia, vaikka ei ollut edes mitään ummetusta taustalla.

Päivämäärä:   4.5.26 20:43:34

No onneksi mies on päässyt ilman kramppeja. Ollut ihan tarpeeksi jo muutenkin tutkimuksissa ja hoidoissa kaikenlaista ...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.