|
Lähettäjä: Turhautunut
Päivämäärä: 4.5.26 17:05:16
Oli kiva työpaikka. Mukava pomo, joustavuutta puolin ja toisin, superihanat työkaverit ja mukava työ.... Kunnes ei enää ollutkaan.
Enää ei ole avoimuutta, enää ei ole joustavuutta (toki tätä työntekijöiltä edelleen odotetaan), yrittäjät naljailee toisilleen, puhuu sitä ja tekee tätä. Ei ole mitään tulevaisuudensuunnitelmia, tai ainakin ne vaihtuu viikottain. Mitään on turha kysyä, koska vastaukseksi saa kasan valheita. No, kävi ilmi, että kassa on tyhjä kun palkat jäi maksamatta (onneksi kuitenkin osingot saatiin maksuun) eli tämä työsuhde on nyt tässä. Päällimmäisenä pettymys koko työelämää kohtaan. Ei tämä yllättäen minulle tullut, olen töitä jo pitkään hakenut, mutta niitä ei ole.
Anteeksi ihanat asiakkaat. En olisi koskaan teille halunnut luvata sellaista, jota ei todellisuudessa ollutkaan olemassa. Hekin pitävät minua varmaan täysin ammattitaidottomana luuserina. Ja työnantaja tietenkin laittaa kaiken huonojen työntekijöiden piikkiin (jep, näin yksi tyytymätön asiakas ehti jo kertoa).
Anteeksi teillekin avautumisesta :(
|