|
Lähettäjä: Rose
Päivämäärä: 4.5.26 11:13:30
Pakko kirjoittaa jonnekin kun tuntuu, että pää hajoaa. Olen ollut parisuhteessa 5 vuotta. Molemmat ollaan 34-vuotiaita. Asumme yhdessä ja puhe on ollut naimisiinmenosta.
Meillä on ollut välillä vaikeaa miehen masentuneisuuden takia ja myös siksi, että joskus on tuntunut siltä, ettei mies ole minuun tyytyväinen. Melkein erosimme jonkun aikaa sitten, kun miehellä oli sellainen olo, että seksihaluja ei oikein ole.
Eilen kaikki tuli päätökseen. Mies kertoi, että intohimon puute johtuu siitä, että en ole hänen mielestään tarpeeksi kaunis. Ja kun hän näkee kadulla minua kauniimman naisen niin hänelle tulee sellainen olo, että hän jää asioista paitsi ja häneltä riistetään jotain.
Olo on täysin absurdi. Oli vaan pakko kirjoittaa jonnekin. Kuulostaa varmaan ihan provolta, kun en ymmärrä miten aikuiselta mieheltä voi kuulla tuollaista. Ulkonäköni ei ole muuttunut erityisesti suhteen aikana joten koko ajan hän on tiennyt miltä näytän. Olen normaalipainoinen, mutta hän ilmeisesti haluaisi urheilullisemman ja jäntevämmän naisen. Eli kai enemmän fitness-tyyppisen.
Tuntuu hirveältä, kun toinen sanoo ihan tosissaan, että rakastaa ja haluaisi olla minun kanssani mutta kun se häiritsee että olen nätti, mutta en tarpeeksi kaunis. Itkettää ja samalla naurattaa, että parisuhde loppuu tällaisen asian takia. Sitä tuntee olonsa täydeksi idiootiksi, kun on rakastanut ja itse panostanut suhteeseen aivan täysillä. Ja samalla tuntuu täysin arvottomalta.
|