Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Te jotka asutte useammassa paikassa

Lähettäjä: ?!? 
Päivämäärä:   4.5.26 09:10:02

Miten organisoitte siivouksen ym asiat? Ja muita kokemuksia kiinnostaa kuulla. Meillä talo ja kaupunkikämppä ja sukulaisten kanssa mökki. Välillä vähän kiirettä pitää.

Re: Te jotka asutte useammassa paikassa

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   4.5.26 09:17:19

No eipä kaupunkikämpällä (kerrostaloyksiö) niin usein tartte siivoilla, kun ollaan siellä yö tai pari kuukaudessa. Ja pieni kämppä nopea siivota, varsinkin kun tavaraa ei siellä turhaan säilytetä. Koti on omakotitalo ja siivous ja ylläpito vie kyllä enemmän aikaa.

Mutta joo, kyllähän se kiirettä pitää kun on myös pari lyhytvuokrauskohdetta. Niitä ei siivoilla itse, mutta huollot pitää hoitaa.

Mutta ei mun mielestä noiden siivous ja ylläpito ole ongelma, vaan muu elämä joka vie aikaa niiden lisäksi. Pelkät normityöt ei ole ongelma, mutta kun on idiootti ja myös opiskelee samalla, niin saa kyllä kalenteria vilkuilla.

Lähettäjä: ?!? 
Päivämäärä:   4.5.26 09:34:05

Joo pitää taas vähentää tavaraa. Ollaan kyllä töitten takia asunnolla joka viikko muutama yö

Lähettäjä: kuikka 
Päivämäärä:   4.5.26 10:52:35

Lähinnä aikaa vie vaihtaminen näiden välillä. Olen töiden takia kaupunkikämpällä melkein joka viikko pari päivää. Ratkaisuksi on muodostunut vähän se, etten kaupunkikämpällä kovin usein siivoa.

Talossa maaseudulla taas on just ihan niin paljon tekemistä kuin ikinä viitsii tehdä. Parhaamme yritetään ja pyritään hyväksymään se, että aina on vähän keskeneräistä ja "boheemia".

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.26 11:02:47

En organisoi mitenkään. Tarpeen mukaan teen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.26 11:09:36

Siivoan kun lähden asunnosta pois. En toki mitään suursiivousta, ihan vaan perus tavarat paikoilleen, pöytien pyyhintä ja imurointi. Kiva sitten taas palata siistiin asuntoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.