Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raskaus ja selluliitti + turvotus

Lähettäjä: Muhkura 
Päivämäärä:   3.5.26 23:23:45

Järkytyin! Raskausviikko 21 ja rupesin suihkun jälkeen kirkkaassa valossa tekemään itselleni vielä pikaista punkkitarkastusta. Pohkeet, reidet, kyljet ja jopa käsivarret aivan uskomattoman selluliitin vallassa. Ei sileää ihoa ollenkaan, yhtä muhkuran muhkuraa. Ei minulla ennen ollut, kuin jotain vähäistä, mikä ei itseäni häirinnyt. Nilkoissa sukkien painaumat, ranteessa kellon painauma. Myös armoton pöhötys päällä.

Lähteekö nämä joskus pois? Vai tuliko jäädäkseen.

Olen yrittänyt syödä hyvin ja terveellisesti raskauden ajan. Ylipainoa ei ollut ennen raskautta kuin muutama kilo, mutta jostain syystä tämä turvotus on valtaisaa.

Ajan työkseni, eli istun pitkää päivää ratin ja penkin välissä. Liikun rauhallisesti, kun ehdin ja olo on sellainen, että viitsii lähteä. Alkuraskaudessa kuvotus oli valtavaa ja paheni liikkuessa. Nyt riesana väsymys.

Voiko tilannetta helpottaa, lähteekö tämä sulamaan vedellä, lenkillä, hieronnalla, synnyttämällä tai jollain?

Re: Raskaus ja selluliitti + turvotus

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   3.5.26 23:35:02

Minulla ainakin turvotus heittelee ihan hirveästi jopa päivästä toiseen. Mitä enemmän liikun, sitä vähemmän turvottaa. Ka kyllä, on ihan hirveän vaikeaa pakottaa itseään liikkeelle kun on niin vetelä olo mutta pakko vaan on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.