|
Lähettäjä: Ruub
Päivämäärä: 3.5.26 20:32:02
Erossa sovittiin, että puoliksi hoidetaan edelleen koirat, kun mullakin on työmatkoja ja tietysti muutakin menoa.
Koiria on kaksi, joista toista ei oikein voi antaa vieraalle hoitoon, esim. hoitola ei tule kyseeseen.
Alussa myös maksettiin eläinlääkärit (ei ole paljon, puhutaan muutamasta satasesta), ruoat ym puoliksi. Kunnes hän vastasi ettei aio enää maksaa.
Alussa ex piti jatkuvasti toista koiraa vaihdellen. Sitten piti viikonloppuisin, sen jälkeen joka toinen viikonloppu ja nyt on kumpikin ollut mulla 7 viikkoa putkeen.
Rakastan koiria ja totta kai otan niistä vastuun kun olen eläimiä ottanut, mutta on tämä jotenkin kummallista, että toinen voi vaan jättää eläimet.
En voi lähteä minnekään pidemmälle reissulle, ellen ota ainakin sitä vaikeampaa tapausta mukaan. Koira onkin viettänyt tuhansia kilometrejä autossa. Onneksi on hyvä matkustaja.
En uskalla suunnitella tulevaisuutta oikein mitenkään, kun en ole koskaan varma saanko koiralle hoitajan. Kaverini pärjää toisen koiran kanssa hyvin, mutta en häntäkään kehtaa aina vaivata.
Onko joku samassa tilanteessa?
Tuntuu, että ihmislapsi olisi helpompi kuin koira.
Olen muutaman kerran miettinyt hankalan lopettamista, mutta en pysty sitä tekemään.
|