Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yellowstone, jaksaako joku katsoa tätä?

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   3.5.26 12:40:47

Kaikkien instassa vastaan tulleiden klippien perusteella vaikuttaa hyvältä, joskus katsoin eka jakson mutta en jaksanut jatkaa. Nyt otin Showtimen kun oli halpa tarjous ja olen nyt hampaat irvessä katsonut tätä kakkoskauden viidenteen jaksoon asti, välillä pyörii taustalla ja voi taivas, että voi olla pitkäpiimäinen ja tylsä sarja!

Kaikista eniten ihmetyttää instassa kaikkien hehkutus Bethin ja Ripin suhteesta, "uuu haluan sen mitä heillä on!" "Ihan täydellinen parisuhde". Tähän asti on ollut kyllä ihan täyttä p*skaa, eihän noilla edes ole mitään suhdetta? Muuttuuko tämä jotenkin sarjan edetessä?

Re: Yellowstone, jaksaako joku katsoa tätä?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   3.5.26 12:44:30

Sama kokemus!

Mun makuun liikaa väkivaltaa, ja jaksot jotenkin samankaltaisia. Bethin vuoksi yritin katsoa, mutta kesken jäi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.5.26 12:44:51

Kaikki ei sovi kaikelle. Ei kannata katsoa jos ei nappaa. Itse tykkäsin ja olen katsonut kaikki.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   3.5.26 12:45:06

Mää lopetin sen sarjan kattomisen kun en voinu sietää sitä Bethiä :D Muuten olis saattanu olla jopa ihan hyvä mutta niin raastavan raskas hahmo...

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   3.5.26 12:50:19

Ihmettelin ihan samaa, aivan päätön juoni monessa kohtaa ja rasittavia tyyppejä. Heppoja oli kiva katella, mutta nekin oli jotenkin showmielessä kuvattuja monet kohtaukset.

Lähettäjä: Katsoin 
Päivämäärä:   3.5.26 13:07:06

Kyllä olen katsonut kaiken paitsi tuota ihan uusinta spin- off- sarjaa( Marshals)
Loppua kohti aina tuppaa huononemaan.
Tekemällä tehtyä alkaa olla kun pääosan esittäjä jäi pois. Kauheaa mäiskintäähän tuo välillä on ja melkoista sisarrakkautta!
Costnerin vuoksi aloin tuota yleensä katsomaan.

Tykkäsin myös a Yellowstone origin Story 1883
erittäin paljon.
1923 ykköskausi oli myös hyvä, kakkoskausi menikin sitten överiksi niinkuin itse Yellowstonekin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.5.26 13:08:08

Ihan paras! Katson kolmatta kertaa. Jopa mies tykkäsi :D Bethistä en kyllä tykännyt, Rip ja Kaycee ja John taas lempihahmoja. En tiedä miksi netti jotenkin hyväksyy ja sympatisoi Bethiä. Hän on kyllä tehty että omaa traumoja ja on alkoholisoitunut, mutta jotenkin se luonne menee ihan yli. No, tuo ainakin kontenttia ohjelmaan :D

Päivämäärä:   3.5.26 13:12:51

"Ihmettelin ihan samaa, aivan päätön juoni monessa kohtaa ja rasittavia tyyppejä. Heppoja oli kiva katella, mutta nekin oli jotenkin showmielessä kuvattuja monet kohtaukset."

Joo siis en jaksa yrittää pysyä kärryillä mistä tässä on edes kyse ja vaikka olen katsonut useamman jakson putkeen mysteeriksi jäi esim mitä Beth pyysi Ripiltä anteeksi.

Lähettäjä: Katsoin 
Päivämäärä:   3.5.26 13:22:50

Aborttia varmaankin^

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.5.26 13:28:21

Kaks kautta jaksoin katsoa ja sitten luovutin. Vaikeaa katsomisesta teki se, että kaikki hahmot olivat niin epämiellyttäviä. Jos olisi ollut edes yksi lempihahmo niin silloin ehkä olisi jaksanut seurata. Eikun hetkinen, olihan siinä yksi hyvä tyyppi. Se Jimmy, vähän raukka cowboy?

Tuntuu että Kaycee oli monien lemppari, itse en tykännyt. Puhumattakaan Bethistä ja Ripistä:D Inhosin kaikkia. Johnia myös.

Sarja olisi muuten hyvä, mutta siitä huomaa että se on miesten (miehille) tekemä. Sellaista yltiömaskuliinista mäiskintää ja räiskintää ja vahvimman oikeudella mennään.

Päivämäärä:   3.5.26 13:52:13

"LähettäjäKatsoin

Päivämäärä3.5.26 13:22:50

Aborttia varmaankin^"

Abortista ei ole ollut vielä puhetta.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   3.5.26 13:54:42

"Vaikeaa katsomisesta teki se, että kaikki hahmot olivat niin epämiellyttäviä. Jos olisi ollut edes yksi lempihahmo niin silloin ehkä olisi jaksanut seurata."

Tämä on muuten ihan totta! Tai jos heti ensimmäisissä jaksoissa tykästyi johonkin hahmoon niin hetken päästä paljastui että olikin ihan pissipää. Tai sitten kuolee pois :D

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   3.5.26 14:04:44

Yritin,mutta en pystynyt. Ihme mäiskettä ja tappelua, ei yhtään kivaa tai samaistuttavaa hahmoa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.