Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Scootit, potkulaudat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.5.26 09:31:46

Ensimmäinen kysymys: onko potkulauta eri kuin scootti? Minun lapsuudessa oli potkulautoja, mutta nyt puhutaan scooteista. Pahoittelut kun melko varmasti käytän termejä väärin.

Ja itse asiaan: lapset 6v ja 10v ovat hurahtaneet nyt kevään myötä potkulautailuun/scoottailuun. Asutaan scoottiparkin vieressä, joten siellä tulee käytyä. Nuoremmalla lapsella on synttärit, ja mietin scoottia synttärilahjaksi. Meillä on ollut vain jokin ikivanha lauta, jolla tähän asti on menty.

Kysymyksenä: kannattaako panostaa scoottiin (n. 120e longway), vai ostanko vain tyyliin Stigan 40e scootin? Luulen että lapset vuorottelevat jos tuon paremman ostan, eli olisi vanhemmankin lapsen käytössä. En tiedä näistä niin paljoa että osaisin sanoa onko noin kallis worth lasten käytössä, kokeilin vaan lasten kaverin longwayta ja vaikutti aivan eri luokan vehkeeltä kuin tuo oma rämä pelimme.

Re: Scootit, potkulaudat

Lähettäjä: Scoottiäiti 
Päivämäärä:   3.5.26 09:46:47

Vastauksena kysymykseesi, osta ehdottomasti se kunnollinen. Rämät stigat ja muut eivät kuulu parkeille ja ovat siellä vaarallisia. Kyseessä on siis scootti, eli temppupotkulauta jonka tarvitsette parkille :) Tuo vuorottelu ei sinällään kuulosta hyvältä jos on paljon pituuseroa, mutta sekin parempi kuin stiga. Scoottaus on ihan urheilulaji jota harrastaa sadat nuoret ja vanhemmat ympäri Suomen.

Re: Scootit, potkulaudat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.5.26 10:20:41

Joo tuo kokoero vaikuttaa aika pieneltä (4 cm), mutta täytynee ostaa nyt nuoremmalle sopiva, ja vanhemmalle sitten syksyllä oma jos tämä on kesän yli kovassa käytössä. Tässä vanhassa on säätövaraa korkeudessa ja on vanhemmalle ok korkeus, mutta luulen tuon kilometrien olevan täynnä viimeistään syksyllä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.