|
Lähettäjä: taso
Päivämäärä: 2.5.26 19:53:31
klo 17:50 maissa tytöltäsi viestin, jossa tyttösi kirjoittaa olevansa "koulun pihalla", niin se ei ollut se todellinen sijainti. Tyttö valitettavasti huijasi.
Alla selostus. Muistin nyt pari tuntia viiveellä tulla kertomaan tänne, mutta eipä tuo haittaa.
Bussilinja 3, keskustasta Pernoon matkalla. 3-4 tytön seurua tuli kyytiin Kirstinpuiston pysäkiltä, eli siis K-Marketia vastapäätä olevalta pysäkiltä. Itse jäin pois pari pysäkkiä myöhemmin Iso-Heikkilässä ja kello oli jäädessäni 17:50. Keskustelu (alla) oli just ennen tätä.
Istuin ihan lähellä heitä tuon lyhyen yhteisen matkan ajan, eli kuulin keskustelut erinomaisesti. He jatkoivat edelleen Pernoon päin.
Tiedän kyllä, että välttämättä ei edes turkulaisista ollut kyse, mutta todennäköisesti oli.
Tosiaan tyttöjä oli yhteensä 3 tai 4. En ole varma, istuiko tyttösi vieressä ketäään, mutta hänen takanaan istui. Kaikki olivat yläkouluikäisiä. Sun tytöllä oli keskiruskeat ja pitkät hiukset, auki. Päällä hihaton yläosa. Yhdellä seurueen tytöistä blondit hiukset ponnarilla ja päällä ylisuuri, kokomusta t-paita.
Se syy miksi kirjoitan tästä, on että tässä nyt tyttö huijasi äitiään koskien olinpaikkaansa. Minulla ei ole lapsia, mutta koulutukseni ja luonteeni takia minulla on aina vapaa-ajallakin korvat auki, halusin tai en. Jos mulla olis alaikäinen tyttö, haluaisin mitä tahansa kautta tietää, jos hän viettää lauantai-iltaansa jossain kielletyssä epämääräisessä paikassa / seurassa.
Keskustelu vieressäni meni näin:
sinun tyttösi: Mitä mä nyt sanon äidille et missä mä oon, se haluu aina tietää missä oon ja se ei todellakaan haluu et mä oon missään X... Tämä onneton kohta oli ainoa, joka minulla meni ohi, vaikka tyttös sanoi kyllä, mitä äiti ei halua.
kaveri 1: sano sille et me ollaan koulun pihalla.
kaveri 2: joo sano, mut ei me kyl missään koulun pihalla olla.
Tyttösi en kuullut mitään tähän vastaavan, mutta alkoi naputella viestiä selvästi.
Sen kummempaa mtn painostamista tässä ei kuulunut olevan.
Jos mulla olis lapsia, olisin Turun Seudun Mamit -Fbryhmässä, mutten ole. Jos haluatte, jakakaa sinne.
Minä haluaisin äiti ollessani, tietää, jos alaikäinen lapseni valehtelee sijaintinsa minulle, kun nimenomaan kysyn, missä sinä olet. Kuten vanhemman kuuluu kysyä ja tietää.
Oli absoluuttisesti kyse 13-15-vuotiaista
|