Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toinen haluaa lapsia, toinen ei

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.5.26 19:17:09

Avaudun, kun tuntuu taas niin paskalta ja väärältä. Oon tuntenut nyt yhden miehen jo puolen toista vuoden ajan. Meillä on joku erityinen kemia, sellanen mitä ei monen kanssa tule. Siks varmaan näin kauan tuo tossa on "roikkunut". Me ei siis tapailla, ei seurustella. Ei mitään sellasta. Mutta pienellä paikkakunnalla kun asutaan molemmat ja kun kohdataan niin siinä se sit aina menee päivä yhdessä. Ehkä vois sanoa että meillä on vain fyysinen suhde, kun se sitä lähinnä on ollu, mut tiedän että molemmat kuitenkin ihan tykätään toisistamme... Meillä oli taas tosi kiva ilta vappuna yhdessä. Jotenkin niin täydellinen, juteltiin paljon ihan syvällisiä ajatuksia meidänkin jutusta. Ja se sydäntä riipii, kun hän haluaa kovasti lapsia. Mä en taas ole koskaan halunnu. Se on se syy miksi meidän jutusta ei voi tulla mitään, erilaiset tulevaisuuden haaveet. Mua sattuu taas niin syvälle kun on tunteita mut se ei vaan voi edetä mihinkään.

Re: Toinen haluaa lapsia, toinen ei

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   2.5.26 19:35:45

Se nyt vaan on elämää.
Et voi odottaa/edellyttää, että toinen luopuu haaveistaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.5.26 19:50:38

En väittänytkään, kerroin vaan että se tuntuu niin pahalta kun tietää ettei tästä voi tulla mitään..en ole todellakaan viemässä häneltä sellasta haavetta tai edes et ite alkaisin lapsia tekee kun toinen niitä haluaa. Se vaan on niin et pitää jatkaa elämää. Ehkä olis parempi et en enää vietä hänen kanssaan aikaa

Lähettäjä: --3 
Päivämäärä:   2.5.26 20:04:04

Minkä ikäisiä olette? Jos olette vasta parikymppisiä, en hirveästi miettisi tuota lapsiasiaa vielä. Niin kliseistä kuin se onkin, mieli saattaa muuttua. Molemmilla.

Enemmän miettisin sitä, että olette tunteneet ja säätäneet(?) jo 1,5 vuotta, mutta ette silti ole vieneet suhdetta eteenpäin. Kuulostaa vähän siltä, että ehkä te vain viihdyttekin jonkinlaisessa fwb-suhteessa eikä kumpikaan aidosti halua sitä oikeaa parisuhdetta. Itse jotenkin uskon, että jos aidosti haluaisi toisen parisuhteeseen, siihen oltaisiin ryhdytty lapsiasiasta huolimatta jo ajat sitten tai oltaisiin tehty joku selkeä päätös että ei enää tavata. 1,5 vuotta on tosi pitkä aika roikkua jonkinlaisessa fwb-suhteessa, jos kuitenkin ajattelee että haluaisi parisuhteen.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   2.5.26 20:10:40

Puntaroi mielessäsi mikä on sinulle tärkeintä.
Mitä teet jos tulet tuosta suhteesta raskaaksi (tämä on täysin mahdollista jos kerran seksiä harrastatte)?
Miksi et halua lapsia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.5.26 20:13:10

"Ehkä olis parempi et en enää vietä hänen kanssaan aikaa"

Minä jouduin tekemään näin vähän vastaavassa tilanteessa. Ihana mies, jonka kanssa oli mahtavaa olla ja viettää aikaa, mutta hänellä ja minulla oli täysin päinvastaiset toiveet tulevaisuudesta. Jonkin aikaa olimme "ei tämä nyt vakavaa ole" suhteentapaisessa, mutta jossain vaiheessa siitä pilvilinnasta oli luovuttava jos aion koskaan saada sen, mitä oikeasti haluan. Jossain vaiheesas tilanne vain kävi liian riipiväksi.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   2.5.26 20:23:08

Jos olette parikymppisiä, niin mieli voi muuttua vielä moneen kertaan.

Sitten taas, jos ikää on yli 30, niin on hyvä olla itselle ja toiselle rehellinen, että mitä ne omat haaveet on. Lapsiluvun olisi syytä olla se pienin yhteinen numero (siis nollakin), muuten tulee hankalaa kun toinen osapuoli laitetaan perhekuvioon jota ei välttämättä halunnut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.