Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten suojaatte pään/hiukset kesällä?

Lähettäjä: kesä 
Päivämäärä:   2.5.26 07:59:25

Esim. auringonpistokselta.

Itse en osaa yhtään käyttää lippistä, ei vaan sovi mulle vaikka mitä tekisin. Pitääkö ottaa käyttöön sellainen huivi jota lapsena ysärillä pidettiin? :D

Joku hellehattu taas ei tunnu sopivan vielä tähän aikaan vuodesta muuhun ''tyyliin'', eri juttu sitten kesämekkojen kanssa.

Mut jotenkin täytyis suojata, mulla on vaalea iho myös päänahassa ja helposti palaa jos ei ole aurinkorasvaa ja kunnon suojausta...

Re: Miten suojaatte pään/hiukset kesällä?

Lähettäjä: Huppu T- paita? 
Päivämäärä:   2.5.26 08:14:15

No mitäpä luulet vaihtoehtoja olevan?
Mitä se sit auttaa jos mulle lippis sopii.
Laita huppu päähän. Joka puserossa on nykyään huppu vaikka kuinka moni sitä oikeasti käyttää. Sinähän voit.

Lähettäjä: kesä 
Päivämäärä:   2.5.26 08:17:25

Ookoo...

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   2.5.26 08:29:58

Mä pidän lippistä. Meinasi eilen tuska iskeä, kun tulin miehen luokse viikonlopuksi ja unohdin lippiksen kotiin, aurinko paistaa ja kuumimmat päivät tälle vuodelle!! Meinas samantien ruveta päätä polttaan kun olin hetken ilman puutarhahommissa. Onneks miehellä on ylimääräisiä lippiksiä :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.5.26 08:39:54

Ei sovi minullekaan lippis, mut sitä käytän. Eikai aina voi mennä ulkonäkö edellä..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.5.26 09:02:53

Tähän aikaan vuodesta voi hyvin käyttää vielä huopahattua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.5.26 09:05:11

Huivi

Lähettäjä: Särky 
Päivämäärä:   2.5.26 09:07:19

Täällä vähän sama ongelma eli olisi kiva suojata pää jotenki, jos joutuu auringossa olemaan. Nyt olen ratkaissut asian niin, että olen mahdollisimman paljon varjossa tai varjossa aina kun mahdollisuus, mutta tämä ei tietenkään aina onnistu.

Minua ei lippikse ulkonäkö niin haittaa, mutta en pysty käyttämään, koska niskat menee jumiin. Minua selkeästi häiritsee lipoissa se, että näkökenttä suppeampi ja sen vuoksi jännitän jotenkin vaistomaisesti niskaa eli en osaa olla rennosti lippis päässä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.5.26 09:25:27

Löysin pari vuotta sitten pääni muodolle sopivan lippiksen, vaikka 30v luulin ettei päälleni vaan sovi lippis. Kannattaa siis kokeilla rohkeasti, tämä löytyi prisman valikoimasta.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   2.5.26 09:32:29

Paljon löytyy myös erilaisia naisten hellehattuja niin olkihattuteemalla kuin ihan kankaastakin. Minulla on aasialaisesta kaupasta ostettu vähän lippiksen tapainen hellehattu mutta on kevyempää kangasta ja lippa on huomattavasti isompi ja muotoiltu niin että varjostaa kasvoja paljon enemmän. Se on ollut tosi kätevä puutarhahommissa etenkin. Näitä löytyy kyllä paljon eri tyylisiä ja näköisiä että saa valittua omaa silmää miellyttävän.

Minäkään en tykkää perus lippisten ulkonäöstä, monet niistä etenkin on tosi lättänöitä. Huivia olen välillä kokeillut mutta ne ei oikein pysy päässä kun en jaksa alkaa pimeillä kiinnittämään

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   2.5.26 09:41:09

Onhan noita muitakin hattuja lippiksen ja hellehatun lisäksi. Googlaa kesähattu/keväthattu. En itsekään lippiksiä juuri käytä, kalastajanhatulla menen. Äidilläni on trikoinen lippapipo, yllättävän hyvin sopii hänelle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.