Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuulen kuolleen kissani askeleet, naukaisut..

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   1.5.26 22:22:55

Kissani oli parantumattomasti sairas ja lopetettiin viime viikolla.
Yöllä peittomytty on mielessäni kissa jota pitää varoa tönimästä. Kotoa kuuluu narahduksia ja tömähdyksiä - heti mielessäni on kissa. Ulkona sama. Jokainen oikean värinen kivi - sama juttu.
Onko teillä muilla lemmikin menettäneillä ollut samoja kokemuksia? Millä helpotti?

Re: Kuulen kuolleen kissani askeleet, naukaisut..

Lähettäjä: Mun juttu 
Päivämäärä:   1.5.26 22:31:14

Koiran lopetuksen jälkeen,kuulin sen haukkuvan,koira joka tuskin koskaan haukkui.
En kuullut sitä enää sitten kun päätös uuden koiran hankinnasta oli tehty. Tai oikeastaan silloin sen kuulin kun viestillä hyväksyin uuden koiran saapumisen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.5.26 22:36:33

Ääniharhoja. Isä kuuli äitini kuoltua vielä selvästi äidin puhetta jonkin aikaa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   1.5.26 22:59:20

Sama täällä. .Luulin että kissa hypähti sänkyyn -mutta mieheni jalan liike vain... Sitä odotti kuulevansa tassuttelun perässään mutta tiesi silti ettei sitä enää kuule. 16 ja puoli yhteistä vuotta. Kiitos että olit kissani.

Lähettäjä: niin minäkin 
Päivämäärä:   1.5.26 23:05:50

Meidän kissan nukutuksesta on jo muutama vuosi. Minulla oli ensin hirveän paha olo ja suru monta kuukautta. Sitten se alkoi hellittää jasitten tulivat muistot. Katse seuraa vieläkin niitä paikkoja missä kissa kulki ja naukaisi. Ulkon kun oltiin kaikki yhdessä se oli aina meidän kanssa. Illalla tultiin pihalta yhdessä se odotti aina meitä ja varsinkin kun mies sulki varaston ovet, niin se aina odotti, että yhdessä tultiin hänen kanssaan sisälle. Ei sille voi mitään, ei me oteta uutta kissa, vaikka se oli niin mahdottoman suuri ilo meille, mutta sen poismeno oli niin raskasta.
Tottakai ajatukset menevät vielä kauan kissaan. Voimia sinulle.

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   1.5.26 23:19:20

Minulla oli teininä kääpiökani vapaana huoneessa; kuulin sen tassuttelun vielä kuoleman jälkeen. Minkään muun eläimen kanssa ei ole näin käynyt. Voimia ap:lle. Jokainen suree tavallaan ja jokaisen lemmikin poismeno on aina vähän erilainen, samoin surru.

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   1.5.26 23:31:12

Sama juttu, olen kuullut koiran kynsien rapinaa, unisia huokauksia ja muita tuttuja, päivittäin toistuvia ääniä aina muutaman päivän koiran kuoleman jälkeen. Aivot tuottaa sitä mitä ne odottaa havaitsevansa. Aika auttaa. Ja toisaaltahan se kertoo vain miten kiibteä osa elämää eläin on ollut.

Lähettäjä: Seikku 
Päivämäärä:   1.5.26 23:33:32

Minun yksi koirani kävi illalla aina nukkumaan niin, että se tömähti seinää vasten. Koiran kuoleman jälkeen kuulin viikkokausia saman tömähdyksen iltaisin.
Otan osaa suruusi, lemmikin menettäminen on niin kovin surullista!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.