|
Lähettäjä: Työn tekijä
Päivämäärä: 30.4.26 15:08:23
Meillä töissä ihmiset haahuilevat toistensa työpisteille rupattelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Minä kuulun niihin, jotka tekevät sitä vähemmän.
Minun työpisteelleni tulee satunnaisesti (muiden työntekijöiden lisäksi) eräs mieshenkilö rupattelemaan.
Minä sain nyt esihenkilöltäni palautetta, että hän on saanut minusta toistuvasti valituksia miten "juoruilen liikaa" tuon miehen kanssa. Mies, joka siis tulee minun työpisteelleni, ei ole saanut valituksia samasta aiheesta.
Kysyin esihenkilöltäni, että miten minun kuuluu jatkossa sitten toimia tilanteessa, jossa minun työpisteelle tullaan ja aletaan juttelemaan. Käännänkä selän ja jätän vastaamatta kysymyksiin? Pyydänkö henkilöä poistumaan paikalta? Poistunko itse omalta työpisteeltäni ja palaan sinne vasta kun mies on lähtenyt?
En saanut mitään ohjeistusta tähän.
Valituksia ei ole tullut muista jutulle tulevista työkavereista. Ainoastaan tästä miehestä.
Minusta on vähän kohtuutonta, että valituksia annetaan minusta eikä tuosta miehestä. Eri asia, jos minä tuppautuisin toistuvasti hänen työpisteelleen, mutta en ole siellä käynyt kertaakaan.
Ah. Kiitos anonyymista avautumismahdollisuudesta.
|