Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Te, keitä allergialääke väsyttää, mihin aikaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.4.26 08:03:07

...otatte lääkkeen? Jos otan aamulla, niin iltapäivällä nukahdan väkisin, ja jos otan illalla, niin väsyttää jo aamulla. Pitäisi pitää päiväkirjaa, mikä olisi optimaalisin aika ja epäilen että se on iltapäivällä, mutta kysyn kokemuksia kun tänääkin pitäisi lääke ottaa.

Re: Te, keitä allergialääke väsyttää, mihin aikaan

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   30.4.26 08:12:47

Ota Telfast niin ei väsytä ja tehoaakin paremmin kuin joku pilipaliheinix

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.4.26 08:16:16

Mitä lääkettä käytät?

Lähettäjä: Histec kyllä 
Päivämäärä:   30.4.26 08:52:25

Histec väsyttää.
Otan sen noin 18-19.00 aikaan illalla. Nukun hyvin. Vähän tokkurassa aamulla mutta kyllä se siitä. Pääasia että kamala nuha menee sillä ohi.
Mun allergialaatu on sellainen yhden päivän järkyttävä räkis silloin tällöin eikä mikään jatkuva.

Oli mulla reseptillä myös Revitelle, väsyttämätön mutta tehottomampi itselleni. No kuitenkin apteekissa tiedustelivat väsyttääkö Revitelle mua joten voi sekin näköjään joitakin väsyttää.

Kokeiltu on muitakin mutta tuo setiritsiini on ehdottomasti tehokkain mulle. Kortisoninenäsuihkeita en halua enää käyttää sillä joku raja niilläkin. Meillähän sai kyllä oireettomaksi itsensä kun jatkuvasti suihki.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   30.4.26 09:19:47

Käytin aikaisemmin Kestineä (vaikuttava aina ebastiini), nykyisin setiritsiinivalmistetta. Molempien teho about sama, mutta Kestine järkyttävän kallis ilman reseptiä.

Heinix ei ole sen enempää pilipali kuin mikään muukaan allergialääke, se vaan ei auta kaikilla. Samoin kuten Kestine ei toimi esimerkiksi kaverilleni jolla oireet on lievemmät kuin itsellä. Onneksi antihistamiineja on monta, ja jos eka tai toka ei toimi niin seuraavaa kokeiluun kunnes auttaa. Annoksen voi tuplata ensimmäisinä päivinä jos oireet on pahat.

Kestine ei mulla väsytä mutta setiritsiini toimii kuin unilääkkeenä. Vaikuttaa noin tunnissa, otan 8 jälkeen iltaisin tabun.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.