|
Lähettäjä: Veeras
Päivämäärä: 29.4.26 19:50:07
Mulla on tasan kerran elämässä ollut vauvakuume (parikymppisenä?), ja se meni hyvin äkkiä ohi eikä takaisin tullut. Olen 42v ja olen kyllä melko onnellinen tällä hetkellä, vaikka elämä välillä onkin potkinut rajusti päähän. Mulla on hyvä parisuhde, ja mies ei myöskään halunnut enempää lapsia. Hänellä jo aikuinen lapsi ennestään.
Parisuhteessa on hyvä olla, ja elän sellaista elämää mihin mun terveyden kanssa nyt satun kykenemään. Terveys ei riitä työelämään, mutta olen oppinut myös olemaan pienistä asioista onnellinen. Pystyn käymään tallilla, pystyn tekemään lenkkiä, pystyn sienestämään ja pystyn huolehtimaan itsestäni jne. Se ei ole ollut itsestäänselvää. Kaikkea ei voi samana päivänä tehdä, mutta jo se, että pystyn ylipäätään tekemään näitä asioita, on mulle iso asia. Kuulostaako siltä, että tähän sopisi lapsi? Olen aivan taatusti onnellisempi lapsettomana kuin aivan oikeasti kuoleman porteilla ylirasituksesta.
Ainoa asia jonka koen puuttuvan elämästä tällä hetkellä on omat eläimet. Näen porukoiden koiraa, hoidan paria hevosta, mutta haluaisin vielä oman - ja tiedostan, ettei se tämän hetken kunnolla ole kovin realistista. Tai ainakin pitäisi onnistua saamaan tosi hyvät tukijoukot. Pieni koira ehkä muuten tulisi kysymykseen, mutta eläinlääkäreiden hinnat on noussut sen jälkeen kun mulla oli koira - ne on ihan järjettömiä nykyään. Eli pitäisi ainakin pystyä maksamaan kunnon vakuutus. Enkä mä tosiaan mitään pitkiä lenkkejä päivittäin pystyisi ainakaan vielä tekemään.
Kun on ollut pakko sopeutua paljoon lepoon, katson sarjojen lisäksi myös ratsastuskilpailuja (Clipmyhorselta). Ja neulon kun katson joko sarjoja tai kisoja. Esim huomenna kisaa taas suomalaisia 3* koulukisoissa Exloossa, niin on seurattavaa. Usein siis menee loppuviikolla etenkin illat siinä, kun katselee kisoja. Yleensä käyn päivällä tallilla/lenkillä. Tallireissut menee toki liven edelle, kisat näkyy myös tallenteina :)
|