Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  AMK-yhteishaussa hakeneita?

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   28.4.26 21:39:34

Löytyykö muita jotka hakivat nyt syksyllä alkaviin AMK-opintoihin? :)

Vähän jännittää, pääsykoe on verkossa enkä ole sellaisissa ennen ollut. Töitä tehty viimeiset 20v., mutta nyt kaipaan jotain uutta. Minne hait?

Re: AMK-yhteishaussa hakeneita?

Lähettäjä: juhlija 
Päivämäärä:   28.4.26 21:53:08

Minä hain sosionomipuolelle. Lähden vähän sillä asenteella, että mennään katsomaan miten käy ennemmin kuin ottaen kauheaa stressiä. Varmaan kertailen vähän matematiikkaa, joka on selkeästi heikoin osa-alueeni, mutta muuten en ajatellut juuri vaivaa nähdä. Kilpailu on kovaa enkä ole enää ensikertalainen, niin pidän sisäänpääsyn mahdollisuuksiani joka tapauksessa hyvin pieninä.

Lähettäjä: Essu 
Päivämäärä:   28.4.26 22:50:13

Täällä kans yksi. Agrologiksi hain. Edellisistä opiskeluista (joita en saanut valmiiksi) parikymmentä vuotta ja sen jälkeen pelkästään töitä. Olen kerrannut sen minkä ehtii, etenkin sitä matikkaa (olen aika surkea siinä), mutta en ota kauheasti paineita. Ymmärtääkseni menen ensikertalaiskiintiöön koska en ole koskaan suorittanut korkeakoulututkintoa loppuun asti. Vielä ei jännitä mutta varmasti kun kokeet lähenee niin alkaa hermostuttamaan. Mutta koitan olla ottamatta liikaa stressiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.4.26 22:53:54

Hain yamk tutkintoon, joku strateginen kehittäminen, uudistuva johtaminen tms läpsyttely se oli.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.