Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Staffi kokemuksia

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   28.4.26 20:03:52

Millaisia sinulla on? Kiinnostaa luonne, karvanlähtö, sairaudet. Lapsiperheeseen mietinnässä koira, mutta ei yksin lasten hoidettavaksi

Re: Staffi kokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.4.26 20:22:15

https://share.google/CC2ao3vcayQzYgYRS

Lähettäjä: hep 
Päivämäärä:   28.4.26 20:32:17

Siskolla on 4 ja kaikki ihan erilaisia. Karva toki kaikilla sama ja samanlaista kuin meillä olleella omalla (eri rotuisella) koiralla. Sitä lähtee mutta ei huomaa verrattuna esim. pohjavillaiseen koiraan. Pientä ja piikikästä karvaa, joka tarttuu kyllä vaatteisiin, sohvaan ja auton penkkeihin muttei ainakaan itseä häirinnyt ikinä.

Nuo siskon 4 on ainoat jotka henk.koht. tunnen. Vanhin uros (7v?) on super leppoisa mutta sillä ollut enemmän tai vähemmän iho-ongelmia elämässään. Pärjäilee kuitenkin eli ei mitään jatkuvasti vaivaavaa vaan erilaisista allergioista johtuvaa jotka on saatu kuriin.

Kaikki on tosi kilttejä ja vauhdikkaita. Yksi rähisee ulkona vähän kaikille ja kaikelle. On myös olleet tosi oppivaisia ja kivoja harrastuskoiria eri lajeissa.

Lähettäjä: Steffi 
Päivämäärä:   28.4.26 21:02:27

Staffien kanssa itse elänyt ja kasvanut.. vois sanoa. Olin 5 vuotias kun meidän talouteen eka on tullu, nyt oon 35 v ja mulla on itellänikin staffeja. Jotain voin rodusta siis tietää. Ja en sovi siihen perus stereotyppiseen kuvitelmaa staffi ihmisestä, ihan normaali työssä käyvä ihminen olen :D

Mutta lyhyesti, ei ole mitään maailman rauhallisimpia. Iloisia, mut se on se mistä ite tykkään. Aina menossa mukana ja täynnä iloa. Jotain sairauksia näilläkin on, niinkun monilla muillakin roduilla. Omillani ei ole ollu mitään erityistä, perus kusi tulehduksia kummempaa, mutta se nyt ei ole sairautta. Mutta tiedän että staffeilla on ihosairauksia esim.

Karvat on ihania neulamaisia jotka jää kivasti kankaisiin sohviin törröttää. Mut ei niitä erityisen paljon lähde, lähtee kumminkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.