|
Lähettäjä: Tylsä pihtari
Päivämäärä: 28.4.26 19:07:40
Meillä on paisunut miehen kanssa eiken alkanut riita koko päivän mittaiseksi. Kaikki alkoi siitä, kun mies olisi halunnut suuseksiä eilen noin klo 24.00. Minä olin ihan älyttömän väsynyt ja kello soi tänä aamunakin 5.30. Edellisenäkin yönä unet olivat jääneet noin 5 tunnin mittaisiksi. Olin lähtenyt aikaisin töihin, töistä suoraan kyläilemään sukulaisten luo koska osa tätä perhettä oli tullut käymään suomessa pitkästä aikaa ja viihdyn heidän seurassaan niin oli kiva nähdä. Kotona oli asioita mitkä vain täytyi saada tehtyä ennen aamua ja siksi pääsin nukkumaan vasta niin myöhään. Myös edellisen yön unet jäivät lyhyiksi, kun mies halusi katsoa jääkiekkoa ja haluaa minut seurakseen vaikka en pidä jääkiekosta.
Minulla alkaa olla jo todella pysäkillä oleva olo ja rytmihöiriöitä mitkä salpaavat hengityksen hetkeksi. Saan näitä rytmihöiriöitä jos on mennyt useampi yö monta tuntia liian lyhyillä unilla ja olen ollut liikkeellä koko päivän eli ne eivät ole osoittautununeet vaarallisiksi ainakaan toistaiseksi, mutta tuntuvat ikäviltä. Mies tulee tänään noin klo 22 aikoihin töistä ja joko riita taas jatkuu tai sitten täytyy vain koittaa sinnitellä taas yksi yö liian lyhyillä unilla, koska haluaa katsoa töiden jälkeen telkkaria, syödä ymv ja vasta useamman tunnin päästä seksiä. Minulla huomennakin herätys klo 5.30.
Totta on ettei meillä ole ollut seksiä melkein viikkoon, mutta riitely aiheesta saa haluni katoamaan kokonaan. Voisin lämmetä paremmin jos olisi mukava tunnelma eikä niin, että mies haluaa suuseksiä puolenyön jälkeen ennen työaamua ja sitten suuttuu jos en suostu. Lisäksi vielä se, että lähettelee minulle koko päivän vihaisia viestejä aiheesta ja mitätöi minun perusteluni sillä, että aikuinen ihminen pärjää vähemmillä unilla väliaikaisesti jos vain haluaa joten minun kannattaisi keksiä parempia tekosyitä.
Minusta tämä on niin tyhmä aihe riidellä eikä ainakaan lisää innostustani mennä seuraavaa päivää vielä lyhyemmillä unilla. En ymmärrä miksi muuten niin fiksu ihminen ei vaan voi käsittää sitä, että minuun oikeasti vaikuttaa se, että nukun monta tuntia liian lyhyet yöunet useana yönä peräkkäin. Mies itse jää nukkumaan kun minä lähden töihin ja saa nukkua vapaapäivinään ilman herätystä. Tekee kevyttä istumatyötä, kun minun työni on fyysisesti aika raskasta ja yleensä pysähdyn paikoilleni vain taukojen ajaksi.
Voiko tällaista asiaa edes käsitellä mitenkään rakentavasti? Minä olen miehen mielestä niuhottava tosikko joka on aina mukamas väsynyt ja minä en taas ymmärrä miehen tapaa pyytää seksiä ja suuttua jos en suostu.
|