Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksistä riiteleminen vie minulta loputkin halut

Lähettäjä: Tylsä pihtari 
Päivämäärä:   28.4.26 19:07:40

Meillä on paisunut miehen kanssa eiken alkanut riita koko päivän mittaiseksi. Kaikki alkoi siitä, kun mies olisi halunnut suuseksiä eilen noin klo 24.00. Minä olin ihan älyttömän väsynyt ja kello soi tänä aamunakin 5.30. Edellisenäkin yönä unet olivat jääneet noin 5 tunnin mittaisiksi. Olin lähtenyt aikaisin töihin, töistä suoraan kyläilemään sukulaisten luo koska osa tätä perhettä oli tullut käymään suomessa pitkästä aikaa ja viihdyn heidän seurassaan niin oli kiva nähdä. Kotona oli asioita mitkä vain täytyi saada tehtyä ennen aamua ja siksi pääsin nukkumaan vasta niin myöhään. Myös edellisen yön unet jäivät lyhyiksi, kun mies halusi katsoa jääkiekkoa ja haluaa minut seurakseen vaikka en pidä jääkiekosta.

Minulla alkaa olla jo todella pysäkillä oleva olo ja rytmihöiriöitä mitkä salpaavat hengityksen hetkeksi. Saan näitä rytmihöiriöitä jos on mennyt useampi yö monta tuntia liian lyhyillä unilla ja olen ollut liikkeellä koko päivän eli ne eivät ole osoittautununeet vaarallisiksi ainakaan toistaiseksi, mutta tuntuvat ikäviltä. Mies tulee tänään noin klo 22 aikoihin töistä ja joko riita taas jatkuu tai sitten täytyy vain koittaa sinnitellä taas yksi yö liian lyhyillä unilla, koska haluaa katsoa töiden jälkeen telkkaria, syödä ymv ja vasta useamman tunnin päästä seksiä. Minulla huomennakin herätys klo 5.30.

Totta on ettei meillä ole ollut seksiä melkein viikkoon, mutta riitely aiheesta saa haluni katoamaan kokonaan. Voisin lämmetä paremmin jos olisi mukava tunnelma eikä niin, että mies haluaa suuseksiä puolenyön jälkeen ennen työaamua ja sitten suuttuu jos en suostu. Lisäksi vielä se, että lähettelee minulle koko päivän vihaisia viestejä aiheesta ja mitätöi minun perusteluni sillä, että aikuinen ihminen pärjää vähemmillä unilla väliaikaisesti jos vain haluaa joten minun kannattaisi keksiä parempia tekosyitä.

Minusta tämä on niin tyhmä aihe riidellä eikä ainakaan lisää innostustani mennä seuraavaa päivää vielä lyhyemmillä unilla. En ymmärrä miksi muuten niin fiksu ihminen ei vaan voi käsittää sitä, että minuun oikeasti vaikuttaa se, että nukun monta tuntia liian lyhyet yöunet useana yönä peräkkäin. Mies itse jää nukkumaan kun minä lähden töihin ja saa nukkua vapaapäivinään ilman herätystä. Tekee kevyttä istumatyötä, kun minun työni on fyysisesti aika raskasta ja yleensä pysähdyn paikoilleni vain taukojen ajaksi.

Voiko tällaista asiaa edes käsitellä mitenkään rakentavasti? Minä olen miehen mielestä niuhottava tosikko joka on aina mukamas väsynyt ja minä en taas ymmärrä miehen tapaa pyytää seksiä ja suuttua jos en suostu.

Re: Seksistä riiteleminen vie minulta loputkin halut

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.4.26 19:10:50

Toivottavasti tämä on provo, ei kai kukaan nainen anna kohdella itseään noin. Sinun oli pakko valvoa ja katsoa jääkiekkoa kun mies käski? Tuo on väkivaltaa.

Lähettäjä: Nonna 
Päivämäärä:   28.4.26 19:23:45

Juokse!

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.4.26 19:24:59

Eli elät henkisen väkivallan suhteessa. Sitä tuo on. Ehdota, että mies herää aamulla ja harrastette silloin seksiä. Ei sovi miehelle, kun joutuu omista unistaan lyhentämään?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.4.26 19:26:22

No toivottavasti todellakin on provo ! Mies ei saa viikkoon seksiä niin asia pitäisi korjata ottamalla HÄNELTÄ suihin ja jos niin ei tapahdu niin suuttuu ? Kirjoittelee asiasta viestejä pitkin päivää ? Että olisi joku velvollisuus olla "keksimättä tekosyitä" että hän saisi seksipalveluita (ei siis edes seksiä vaan todella vain palveluita itselleen) ? ja Joo, ei ole "muuten fiksu mies" vaan ihan törkeä kammotus minkä vaikutuspiiristä kannattaa hankkiutua eroon mahdollisimman pian.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   28.4.26 19:32:01

Aikuinen pärjää myös vähemmällä seksillä.

Lähettäjä: Mx 
Päivämäärä:   28.4.26 19:36:08

Jälleen kerran... Onneksi olen sinkku.

Ymmärsin vasta nyt viiskymppisenä, että se mitä nuorena suhteessa koin, oli eräänlaista seksuaalista väkivaltaa sekin eli kun toinen painosti, kiristi, vonkasi seksiä vaikken halunnut.
Hyi hitto. Ei ikinä enää tuollaista.

Lähettäjä: Joku viivoista 
Päivämäärä:   28.4.26 19:38:27

Mitä mä just luin?

EI.
EI.
EI.

Sun ei tartte ruveta seksiin silloin kun sua ei huvita. On syy mikä tahansa
Eikä siitä saa partneri alkaa riidella, kiukutella eikä haukkua.

Jos sä et tahdo valvoa katsoaksesi kiekkoa tai ruokkiaksesi sitä isoa pikkupoikaa siellä, sulla on oikeus sanoa että katso sä, mä menen ****.

Johan se nyt on p*rkele.

Kyssäri:
Siskot, miksi teidän pojistanne kasvaa tällaisia miehiä?
Palstan naisilla on laumoittain perinnejalkinetta kaipaavia.

Lähettäjä: Joku viivoista 
Päivämäärä:   28.4.26 19:41:58

- sulle on luonto antanut 2 kättä, käytä niistä toista koska mä en ole pumpattava barbi, seksiorja enkä maksuton maksullinen.
- tee itse ruokaa, tai tilaa, katso kiekkosi yksin tai kaveriesi kanssa. Mä en harrasta tuota koska mäen tykkää.
- minäkin olen ihminen ja minä tarvitsen unta. Jos säet tartte, se on sun asiasi. Tietty mä voin ruveta repimään sut ylös kesken unien ja katsotaan miltä tuntuu. Voin myös alkaa vaatimaan seksiä silloin väkisin vaikka pillerien voimalla. Sama.

Lähettäjä: Jahas 
Päivämäärä:   28.4.26 19:48:08

Jos uskallus riittää ja hermot ovat aivan kireällä, otapa kunnon itkuhuutoraivokohtaus tuolle ksipäälle. Minä otan sen meillä aina välillä, koska mies osaa hiertää - tosin on alkanut tajuamaan.

Univäkivalta on sen sorttista vttuilua toiselta, että minä en siedä sitä enää ikinä keltään. Mieheni ei ole sillä tavalla ilkeä että normaalisti sellaista harrastaisi, mutta silloin kun veti alkoa huolella niin täällä oli välillä älytön ralli päällä yölläkin. Siis sellaista sekoilua valojen päälle laitolla ja pyörimistä kun puhelin hukassa jne. Välillä sitten sellaista aivan sairasta seksin vonkaamista.

Minulla on sikäli helppoa että voin tällaisen miehen kanssa vetää ne raivarit kunnolla. Ei tule turpaan vaan ilma puhdistuu kunnes joutuu uudestaan raivaroimaan. Ja on alkanut oikeasti kasvamaan aikuiseksi. Ihan kiva näin vajaa viisikymppisinä.

Jos et koe pystyväsi vetämään rajoja turvallisesti ja ilman väkivallan uhkaa, lähde menemään. En tosin tiedä miten sinä olet asiaasi sanoittanut kun mies ei vaan usko. Jotkut miehistä ovat umpiluupäitä, mutta alkavat tajuamaan kun laitetaan kova kovaa vastaan huutamalla että näin et ainakaan pllua tai suuhoitoa saa ja jos ei kelpaa niin voi painua muita naisia metsästämään, että eiköhän sieltä löydy joku joka kykenee valvomaan ja samaan aikaan olemaan hirveässä kiimassa.

Päivämäärä:   28.4.26 19:53:16

Tuo on väkivaltaa ja kenellekään ei pidä olla seksin niin tärkeää että sitä vaaditaan ja siitä suututaan sekä nostetaan riita jos toinen on väsynyt/ ei hakua/ ei jaksa.
Lapikasta tuollaiselle ukolle!

Päivämäärä:   28.4.26 20:03:04

Tervettä tuo ei ole.

Lähettäjä: Hhhh 
Päivämäärä:   28.4.26 20:37:35

Viikkoon? Mun mies haluaa seksiä 1-2 krt/ kk

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   28.4.26 20:45:18

Sinä saat mennä nukkumaan sillon kun haluat. Aivan järjetöntä että sun pitää valvoa puolille öin ja katsoa jääkiekkoa. Ja vielä suuseksiä lisäksi. Miehesi on täys idiootti ja suosittelen eroa välittömästi. Noin törkeästi käyttäytyvä ei voi olla muuten niin upea tyyppi että suhdetta kannattaa jatkaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.4.26 20:48:33

Olet väkivaltaisessa parisuhteessa.

https://dn790007.ca.archive.org/0/items/

Luettavaa sinulle.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.4.26 20:52:01

Mene illalla aikasin nukkumaan ja aamulla räppäät valot päälle makkariin klo 5 ja sanot että suuseksiä just nyt kiitos. Ihminen pärjää vähälläkin unella ja MINÄ HALUAN SUUSEKSIÄ JUST NYT HETI. Tuskin tuo urpo tuosta mitään oppii mutta kokeile. Ja tiedoksi että seksi perustuu aina rakkauteen, haluun ja luottamukseen. Seksiin ei voi määrätä tai pakottaa ketään. Varsinki suuseksi on ainakin mulle valtava rakkauden osotus niin en ikinä suostuisi siihen käskemällä. Suhde jossa komennetaan seksiinei ole terveellä pohjalla. Hyi hitto mikä mies.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.