Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oudot asiat, jotka hävettivät nuorena

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.4.26 09:41:48

Minua hävetti juokseminen, paitsi kaverin kanssa rinnakkain urheiluhallissa. Rakastin juoksemista ja juoksin koiran kanssa metsässä ja pimeällä. Kerran olimme poikaystävän kanssa ylittämässä katua ja kulman takaa tuli ambulanssi ja me tietysti juoksimme tien yli että lanssi pääsee vapaasti ajamaan. Ja minua niin hävetti :D

Hävetti kuunnella erilaista musiikkia kuin toiset

Hävetti ostaa noloja asioita kaupasta (hyi, vessapaperia!)

Ja kun laitoin ruokaa itselleni niin pelotti jos joku tulee ja näkee, että laitan ruokaa itselleni yksin :D

Re: Oudot asiat, jotka hävettivät nuorena

Päivämäärä:   28.4.26 09:44:58

Onko lääkitys kuitenkin nykyisin kunnossa?

Päivämäärä:   28.4.26 09:52:52

En tiedä lääkityksestäsi mitään, mutta toivottavasti et nykyään enää häpeä sitä, koska se on varmasti sinulle ihan elinehto <3

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   28.4.26 09:57:42

Ihanaa että uskallat kertoa, jokaisella meillä on nuoruudessa asioita mitä häpesi silloin mutta ei välttämättä enää. :)

Oli itsellänikin nyt ajateltuna jotain ihan hölmöjä asioita mitä häoesin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.4.26 09:58:41

Aloittaja on ollut kyllä ihanan tasapainoinen jo nuorena <3

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.4.26 10:01:27

Ja ihan turhaan ulvotte kuorossa, että olisin sama kuin . en hirmuisen varmasti ole <3

Lähettäjä: Jau 
Päivämäärä:   28.4.26 10:19:07

Mäkin häpeilin nuorena monia asioita. Se on osa kasvamista. :) Yläastelaisena oli kauhea häpeä, kun opettaja sähelsi jotain piirtoheittimen kanssa ja onnistui kääntämään sen peilin niin, että minun kuvani eturivistä heijastui valkokankaalle. Eikä opettaja edes kääntänyt peiliä pois, vaan lähti etsimään hukkaamaansa kalvoa, joka piirtoheittimeen olisi pitänyt laittaa. Oli piinallisia minuutteja, kun piti yrittää istua aivan coolina ja yrittää olla tekemättä yhtäkään elettä tai ilmettä joista luokka"kaverit" pääsisivät vitsailemaan. Ainakin meidän luokassa oli sellainen jatkuva toisten härnääminen ja pilkkaaminen päällä. Toisille sitä tehtiin kaverillisesti ja toisille ei.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.4.26 10:22:39

Joo, hävetti vanhempien kanssa kaupungilla kävely, juokseminen, yksin syöminen, yksin esim elokuvissa käynti, menkat, uimahallissa ilman uikkarit oleminen pesutiloissa, paksut reidet... Onhan noita paljonkin. Ihan tasapainoinen aikuinen ihminen olen.

Arvostelkaa toki, jos se helpottaa.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   28.4.26 10:29:12

Ihmeellisiä kommentteja.

Erityisesti esiteini- ja teini-ikäisille on erittäin tavallista hävetä ja pitää nolona ja kiusallisena monia sellaisia asioita, joita aikuisena ei enää ymmärrä. Työskentelen tämän ikäisten kanssa ja välillä huomaan itsekin ihmetteleväni, kunnes muistan, että saman ikäisenä itsekin nolostelin outoja juttuja.

Päivämäärä:   28.4.26 10:44:47

Minäkin häpesin juoksemista, vaikka en tainnut näyttää sen kummallisemmalta kuin muutkaan :D Taisin hävetä sitä, että mitä ihmiset ajattelevat kun juoksen ja olen hengästynyt! Ihan kummallinen asia hävetä!

Harmi etteivät monet muut täällä ole niin sinut itsensä kanssa, että voisivat rehellisesti nähdä omat hassut tapansa. Sen sijaan haukutte täällä muita. Se kertoo vain omasta epävarmuudestanne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.