Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kevyt tapailu, kuinka usein näette, tekstaatte?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.4.26 07:16:31

Jos tapailet kevyesti tai miksei vakavamminkin, mutta ette pysty näkemään säännöllisesti (työt, välimatka yms) niin kuinka usein olette yhteyksissä? Näettekö vaikeuksista huolimatta joka viikko vai harvemmin?

Meillä sellanen tilanne että keritään nähdä 1-2 kertaa kuussa, joskus useemmin. Omasta puolesta olisin valmis näkemään vaikka joka viikko. Se olisi vaan järjestelykysymys. Mies ei jaksa. Mutta kun ei se edes jaksa viestitellä, eikä varsinkaan soittaa. Eka kerta ikinä, kun vaan tavatessa jutellaan. Kuitenkin hehkuttaa kuinka ihana olen ja pitäisi nähdä useemmin jne... Sitten ei kuitenkaan nää vaivaa. Olenko vaan tyhmä enkä tajua, että ei oo täysillä mukana? Ei siis edes panna joka kerta, eli ei pelkän seksi perässä ole vaan aidosti tuntuu että viihtyy mun kanssa...

Re: Kevyt tapailu, kuinka usein näette, tekstaatte?

Päivämäärä:   28.4.26 07:41:43

Ihmisiä on niin erilaisia, itse ääri-introverttinä en kaipaa ihmisseuraa lainkaan, ja useimmat ihmissuhteeni on sellaisia että nähdään pari kertaa vuodessa eikä kiinnosta välissäkään vaihtaa kuulumisia.

Miehen kanssa nähdään välimatkan takia parin kk:n välein, itse en muuta kontaktia kaipaisi mutta superseurallinen mieheni soittelee ja viestittelee monta kertaa päivässä. En usko, että se hänen kiinnostuksen määrästään kertoo, tykkää vain höpötellä toisin kuin minä (katselen yleensä puheluiden ajan suoratoistoa tai selaan nettiä).

Päivämäärä:   28.4.26 07:51:20

Kuulostaa hyvinkin samalta mitä mulla on meneillään. Mies ei edes vastaa mun viesteihin, ellen kysy jotain todella tärkeää :D Ja silloinkin vastaa viiveellä. Viestittää sitten kun sovitaan näkemistä. Kun tavataan, meillä on ihan mieletöntä yhdessä <3 Itse en panisi pahakseni jos nähtäisiin viikoittain mutta on minulla muutakin elämää joten en halua tehdä tuosta ongelmaa. Aluksi oli kyllä vaikeaa tottua hänen tyyliinsä ja pelkäsin monesti ettei ole kuitenkaan kovin kiinnostunut mutta nähdessä se pelko aina osoittautuu turhaksi. Ihmiset on HYVIN erilaisia.

Lähettäjä: Just. 
Päivämäärä:   28.4.26 08:41:50

Kuulostaa hyvinkin samalta mitä mulla on meneillään. Mies ei edes vastaa mun viesteihin, ellen kysy jotain todella tärkeää :D Ja silloinkin vastaa viiveellä. Viestittää sitten kun sovitaan näkemistä.

^ Hieno juttu. Älä vaan kasvata itsekunnioitusta ettei mies menettäisi kaikkea sitä kivaa, mitä hänelle voit tarjota, hänen nollapanostustaan vastaan. Unelmadiili.

Jonain päivänä ymmärrät ja sittten ottaa päähän.

Päivämäärä:   28.4.26 08:46:50

Niin, tai sitten ei oikeasti vaan jaksa.

Esimerkkinä vaikka mun veli. Hän on tehnyt periaatepäätöksen, ettei seurustele, kun ei jaksa. Hänellä ehkä diagnosoimaton ADHD tai lähelle ja vähän mielenterveysongelmia. Kaikki virta menee työssäkäyntiin ja arjen pyöritykseen. Eikä ole teini vaan 40+.

Ihmisten kuormittuminen ja jaksaminen on erilaista. Jos seurustelee, niin kannattaa myös kuunnella aika tarkasti, että miten toinen kokee sen oman arkensa suhteen ulkopuolella. Se voi antaa vähän vinkkiä siitä, että onko kyseessä todellakin jaksaminen vai kiinnostuksen puute.

Lähettäjä: Just. 
Päivämäärä:   28.4.26 09:03:30

Kevyt tapailu on täysin ok, JOS se on täysin ok. Molemmille.

Jos tilanne taas on se että toinen haluaisi oikeasti enemmän, mutta tyytyy leivänmuruihin joita toinen ripottelee (näin miehet opastavat toisiaan tekemään, kun pitää koukuttaa nainen tekemään ja tyytymään siihen mitä mies tahtoo...) niin tilanne ei pääty hyvin, ikinä.

Älkää huijatko itseänne. Älkää selittäkö itsellenne että kaikki on hienosti, jos ette saa suhteessa sitä mitä oikeasti haluatte. Jos haluatte vastauksia viesteihinne ja useammin tapaamista, ehkä pohjimmiltaan pysyvämmänkin suhteen, älkää huijatko itseänne. Että no se toinen vaan on semmonen ja omista tarpeistanne ei tarvitse välittää, kun on niin ihanaa silloin harvoin kun on. Kyllä se mies osaa teidät koukuttaa, ja tekee sen täysin tietoisesti ja melkoisen kyynisesti muuten. Täysin tietoisesti, tätä ei voi tarpeeksi korostaa. Toisen ghostaaminen ja sitten esiin pomppaaminen juuri silloin kun itselle sopii on mielen peliä jota pelataan joko huvikseen koska voi, tai jostain muusta syystä. Joka ei ikinä, ei IKINÄ ole se, että se tyyppi haluaa, että sinulla on suhteessa turvallinen ja hyvä olo. Oli se suhde mikä hyvänsä, molemmilla pitäisi silti olla varmuus siitä missä mennään ja millä ehdoilla. Pelailija haluaa että olet epävarma ja tanssit pelailijan pillin mukaan, vaikka saat häneltä takaisin vain vähän ja vain hänen ehdoillaan.

Eli toistan, kevyttapailussa ei ole mitään vikaa jos se on aidosti sitä mitä haluat, ja jos se on avointa, ja et joudu tekemään kompromisseja omien tarpeittesi suhteen, kun toinen tekee kaikki päätökset ja heiluttaa tahtipuikkoa.

Älkää huijatko itseänne.

Päivämäärä:   28.4.26 09:16:08

Näistä joita näkee vain kerran kuukaudessa, ei kannata haaveilla suhteelta muuta kuin sitä kevyttä tapailua. Ja muistakaa: voitte tapailla myös muita siinä samalla. Kevyt tapailu ei sido mihinkään.

Lähettäjä: Riesa 
Päivämäärä:   28.4.26 09:39:50

Juuri näin kuin Just kirjoittaa. Älä keskity siihen, mitä se mies sanoo vaan miten hän toimii. Jos sinua yhtään häiritsee se, ettei hän viestittele, ettei hän ehdi näkemään sinua, ettei hän näe vaivaa, niin lopeta suhde. Arvosta itseäsi ja sitä, mitä sinä haluat hyvältä parisuhteelta ja elämältä. Kuuntele itseäsi, älä niinkään miestä. Ja tämän sanon monen vuoden kokemuksella.

Olin tuollaisessa suhteessa vuosikausia ja aina mies sai minut uskomaan, että nyt hän muuttuu, nyt parisuhde nousee prioriteettiasteikolla ohi metsästyksen, pihahommien, auton rassaamisen, remontoinnin, urheilun, kavereiden kanssa oleilun jne. Ja muutaman kuukauden päästä oltiin taas siellä, että nuo kaikki ajoivat suhteen ohi. Itsetunto oli aivan pohjamudissa ja itsepäisesti vain ajattelin, että kyllä tämä on ihan ok. Nyt on mies, joka ajaa 100km päästä joka viikonloppu luokseni ja tekee kaikkensa, että minulla on kaikki hyvin ja voimme viettää aikaa yhdessä aina kun se on mahdollista, tehdä niitä piha/remppa/harrastushommia YHDESSÄ. Ja on tehnyt näin jo 3v ajan. Mainittakoon, että tuo edellinen asui siis 10 minuutin päässä eikä siltikään nähty välttämättä joka viikko eikä todellakaan vietetty kokonaisia viikonloppuja yhdessä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.4.26 09:51:03

Nimenomaan. Ei sillä ole väliä minkä takia mies tekee mitä tekee. Jos sinä et halua tällaista suhdetta, ei se tilanne tule sen paremmaksi vaikka miehellä olisi mikä syy. Jos taas tällainen suhde sopii sinulle ja on sitä, mitä haluat, niin taaskaan ei ole syyllä väliä kun tilanne on sinusta hyvä joka tapauksessa.

Mitä sinä siis haluat?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.