Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Herkkä työkaveri vai ilkeä minä?

Lähettäjä: Mappi 
Päivämäärä:   27.4.26 20:37:01

Meillä on töissä sanotaan vaikka että Maija ja Anni. Maija on varmaan joku nepsy sillä käytös poikkeaa huomattavasti ns normista, mutta en ole varma eikä asia minulle kuulukaan. Maijalla ei myöskään ole aivan mitkään parhaan hygieniatottumukset, haju ei ole mitenkään työtä häiritsevä (väljä, ei mikään toimistotyö) eikä päivittäinen, mutta tuntuu että pesee ehkä pyykkiä hieman liian harvoin.

Puhuin tästä perjantaina Annille tauolla ihan small talkina ja Anni (hengaa paljon Maijan kanssa) sanoi että aijaa, hän ei ole huomannut mitään hajua. Totesin että ehkä sinulla ei ole niin tarkka hajuaisti tai ehkä olette molemmat samalla tasolla ns hygienisesti ja siksi asia ei häiritse. Tänään pomo pyysi juttusille, olen kuulemma kiusannut Annia. Olin että mitähh.. en kyllä ole! Pyysin kuitenkin anteeksi mutta loppupäivä meni vähän oudoissa tunnelmissa..

Kumpi oli väärässä?

Re: Herkkä työkaveri vai ilkeä minä?

Lähettäjä: Manna 
Päivämäärä:   27.4.26 20:43:04

Voi hyvä tavaton. Olet kyllä täysin ajattelematon tai tyhmä. Toivottavasti et ole tietoisesti ilkeä. Ehkä olet vähän autisti tms?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.4.26 20:44:45

Sinä olit törppö.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.4.26 20:46:04

0/5

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.4.26 20:48:09

Oletko ihan tosissasi kysymässä? Sanot työkaverillesi että toinen työkaveri haisee pahalta, ja kun et saa toivomaasi vastausta, sanot että niin haiset sinäkin muuten, käytännössä. Ja mietit kuka tässä on väärässä?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   27.4.26 21:00:59

Aloittaja, sinä olit pölvästi. Sinun olisi pitänyt lopettaa siinä kohtaa, kun työkaveri sanoi ettei ole huomannut hajua. Muutenkin toisen arvosteleminen on aika huono small talkin aihe.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.26 21:02:43

Aloittaja, älä moiti muita nepsyiksi kun saatat olla sellainen itse

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.4.26 21:08:33

Sinä mokasit haukkumalla sekä Maijaa että Annia ja Annia vielä kahdella eri tavalla sanoen, että "Olet sinäkin ihan paskainen mutta varmasti menettänyt hajuaistisi niin et itse haista sitä".

Tsiisus sentään...

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   27.4.26 21:13:44

Jos ei porvo olet todella tyhmä, juntti

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   27.4.26 21:13:47

0/5 ja jos ei ole provo niin olet aloittaja sosiaalisesti niin kömpelö että turha sun on ketään nepsyksi diagnosoida.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.