Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka uusi profiilikuva?

Lähettäjä: Peikkoko 
Päivämäärä:   27.4.26 12:15:44

Jopa huvittavaa miten jotku käyttää 15-20 vanhaa pukuprofiilikuvaa, nytsitte räjähtäny, että wtf kuka toi o? Täh..:)

Re: Kuinka uusi profiilikuva?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   27.4.26 12:17:01

Nolompaa käyttää filttereitä/ tekoälyä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.26 12:28:20

Tekoäly kuvat on pahimpia. Ei tunnista mitenkään samaksi ihmiseksi.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   27.4.26 12:43:17

Tekoälykuvat noloimpia ja filtterit heti seuraavana.

Kaikkien elämä ei myöskään pyöri jonkun somen ympärillä eivätkä vaivaa päätään sillä että kelpaako kuva Peikkokolle.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   27.4.26 12:44:56

Onhan se toki vähän noloa jos eläkeläisen profiilissa on kuva ajalta kun hän oli 30v.

Lähettäjä: ?! 
Päivämäärä:   27.4.26 13:49:29

Miksi se on noloa? Ei se mikään treffipalsta ole. Onhan siellä kaikenlaista koiranpentua, kukkaa tai maisemaakin profiilikuvana. Moni on siellä vain esim. jonkin ryhmän takia, joten ei ole edes tarpeen tunnistaa, onko tuo juuri se naapurikylän Virtasen Pirkko tai tietää minkä ikäinen tuo joku Pirkko on.

Lähettäjä: .bb 
Päivämäärä:   27.4.26 14:11:27

Monissa fb:n myyntiryhmissä on sääntö, että profiilikuvasta pitää henkilö tunnistaa eli ei saa olla mikään piirroshahmo tai koiran kuva. Muutenhan sillä ei ole väliä millainen profiilikuva on.

Pidän kuitenkin kovin muokattuja kuvia noloina. Mutta en ole ajatellut, että joku nuoruuskuva olisi huono jossain facebookissa.

Deittisovelluksissa taas on typerää pitää kuvia, jotka on otettu 20 v ja 30 kiloa sitten.

Minä kuitenkin voisin laittaa vaikka yli 10 v vanhoja kuvia, koska en ole muuttunut mihinkään. Hiustyyli ihan sama, kropan koko ja muoto ihan samat. Joskus ihan naurattaa katsoa v. 2012 kesätöissä tai v. 2013 ulkomaanreissulla tai v. 2014 kaverin luona otettuja kuvia, kun näytän täysin samalta kuin nykyään. Olenkohan jämähtänyt paikoilleni, kun mikään ei ole muuttunut... Osa niistä vaatteistakin minulla edelleen käytössä :D Olen nyt 42 v.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.26 14:18:41

Mun mielestä on ihan sama mikä kuva siinä on, nimestä tunnistan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.