Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tuleeko eläinlääkäri käynneistä tallilla lasku?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.26 11:01:18

Ekaa kertaa tulossa eläinlääkäri käynti tallilla missä mun hevoselle tehdään muutakin kuin rokotetaan. Tuleeko siitä lasku jokaiselle erikseen? Siis ainakin haluaisin itse siis sen laskun, aiemmin oon rokotuksen maksanut tallinpitäjä lle, kun hän on saanut niistä rokotuksista laskun. Mutta nyt kun tehdään muutakin niin haluaisin oman laskun.
Ja siis hevonen ollut mulla vasta 6kk sen takia ei ole vielä rokotusta kummempaa mulla ollessaan tehty eläinlääkärin toimesta.

Re: Tuleeko eläinlääkäri käynneistä tallilla lasku?

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   27.4.26 11:03:34

No meillä ei ole koskaan tullut tallinpitäjän kautta laskua mistään ell-toimenpiteistä, vaan suoraan omistajille aina. Eli kysy siltä tallinpitäjältä, jos hänellä kerran tällainen systeemi on.

Päivämäärä:   27.4.26 11:07:55

Ainakin meillä ne laskut eritellään osoitteen kautta. Jos teillä tollanen systeemi niin kysy tallinpitäjältä. Hänellekkin varmasti helpompaa että menee sun osoitteeseen se lasku suoraan eikä hänen kautta.

Päivämäärä:   27.4.26 11:08:59

Mulle on ”aina” tullut lasku sähköpostiin, siis vuosia jo. Ei tule paperilaskuja ollenkaan.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   27.4.26 11:09:07

Tietenkin jokaiselle oma lasku. Miksi tallinpitäjä ottaa omaan kirjanpitoonsa vieraiden hevosten laskuja?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   27.4.26 11:11:24

Jokaiselle oma ja osansa kilometreistä/talliläynnistä. Näin on ainakin meillä aina toimittu.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.4.26 11:12:01

Onko hevonen jonkun yksityishenkilön tallissa ja eläinlääkäri ei tiennyt, että omistaja on eri kuin muilla hevosilla vai minkä ihmeen takia lasku on koskaan mennyt tallinpitäjälle? Ilmoita ellille omat tietosi niin lasku tulee oikeaan paikkaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.4.26 11:30:26

Tottakai saat oman laskun, kun niin haluat. Auttaa kun kommunikoit tallinpitäjän ja eläinlääkärin kanssa. Täällä ei kukaan tiedä tallinne käytännöistä tai tallinpitäjän ajatuksista.

Päivämäärä:   27.4.26 11:34:55

Mun mielestä jokainen saanut aina oman laskun. En ollu tolla rokotus kerralla paikalla kun olin töissä, niin en tiiä johtuuko siitä vai mistä.

Lähettäjä: Ellis 
Päivämäärä:   27.4.26 11:36:43

Osa eläinlääkäreistä ottaa nykyään mieluiten maksun paikan päällä korttimaksupäätteellä. Tähänkin kannatta varautua.

Päivämäärä:   27.4.26 12:08:09

Juu voi olla myös korttimaksu ja se kyllä paras

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.