|
Lähettäjä: Sanna
Päivämäärä: 27.4.26 10:37:34
Minua on kosittu. Ollaan siis kihloissa. Ollaan oltu yhdessä jo 14vuotta. Emme ole naimisissa. Toki ollaan naimisiin menosta puhuttu, mutta niin se on vaan jäänyt taka-alalle. Häitäkin oli tarkoitus viettää noin 1v - 2v kihloista, mutta tässä sitä vaan ollaan. Itse en ole koskaan ollut edes naimisissa. Mies kerran.
Seurustelin erään miehen kanssa, jota itse kosin. Mies ei suostunut kosintaan. Harmittihan se tietenkin, mutta eipä sille mitään voi, jos toinen ei halua kihloihin. Se miksi minua tämä harmitti oli se, kun näin äärettömän paljon vaivaa asian eteen. Pian kuitenkin erosimme. Päätin siis suhteen. Miksi? - miehellä oli tietokonepeliriippuvuus, enkä enää jaksanut katsella sellaista elämää, jossa mies käy töissä ja kun töistä tulee, niin alkaa pelaaminen, joka kesti siihen asti, kun oli taas aika mennä nukkumaan. Toisinaan saattoi viettää ennen nukkumaan menoa kanssani aikaa 1h - 2h, mutta harvoin. Ja toinen syy oli se, että kun loukkasin itseni, niin en saanut minkäänlaista apua. Itse en halua olla sellaisen miehen kanssa, jolla tietokoneen peli menee parisuhteen edelle ja jolta ei saa edes minkäänlaista apua, kun sitä tarvitsin.
|