Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käytätkö ripsentaivutinta?

Lähettäjä: ) 
Päivämäärä:   27.4.26 08:34:30

Aloin miettimään että pitäisikö sellainen hankkia, mulla oli sellainen joskus teininä, mutta jossain vaiheessa hajosi enkä ole taivutellut ainakaan 10 vuoteen.
Taivutatko ripset ennen ripsarin laittoa?

Re: Käytätkö ripsentaivutinta?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   27.4.26 08:37:11

Todellakin taivutan. Vaikkei laittaisi edes ripsiväriä, ripsien taivuttaminen itsessään jo avaa katsetta niin, että näyttää ihan erilaiselta. Jos on luonnostaan kaarevat ripset, niin sitten ei varmaan niin väliä.

Lähettäjä: Sadepilvi 
Päivämäärä:   27.4.26 08:39:18

Itse en taivuta enkä käytä enää edes ripsaria, käytän päivittäin magneettiripsiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.26 09:11:58

Onko noi magneettiripset helppo oppia laittamaan? Eikö alaripset sitten näytä hölmöltä, ellei niihin laita ripsaria?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   27.4.26 09:14:54

En. On erittäin kaarevat ripset luonnostaan.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   27.4.26 09:23:12

Joskus. Mulla kaarevat pitkät ripset luonnostaan

Lähettäjä: Se Hep 
Päivämäärä:   27.4.26 09:32:15

Käytän ripsentaivutinta ja ripsiväriä - vain yläripsiin, kun joku nyt alaripset mainitsi.

Lähettäjä: Sadepilvi 
Päivämäärä:   27.4.26 09:37:47

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 27.4.26 09:11:58

Onko noi magneettiripset helppo oppia laittamaan? Eikö alaripset sitten näytä hölmöltä, ellei niihin laita ripsaria?

On tosi helpot käyttää ainakin minusta, napsautan vaan paikalleen, nips-naps ja ne on siinä niin kauan kunnes otan pois. Käytän hyvin luonnollisen näköisiä, ihan samalta näyttää kuin luonnolliset ripsenpidennyksetkin. Ja itse en koskaan ole arkimeikissä käyttänyt alaripsiin ripsaria, koska omille kasvoilleni ja silmilleni sopii paremmin meikkityyli, jossa ei ole ripsaria alaripsissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.26 09:55:50

Luulin, että kaikki käyttää alaripsiinkin ripsaria :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.4.26 09:57:22

En minäkään laita ikinä alaripsiin ripsiväriä. Näyttää minusta hassulta.

En myöskään ole ikinä käyttänyt ripsientaivutinta, pelkään että katkon ripseni sillä. Onko vinkkejä hyvästä ja ripsiystävällisestä taivuttimesta, millainen olisi hyvä?

Lähettäjä: nuksu 
Päivämäärä:   27.4.26 09:58:58

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 27.4.26 09:55:50

Luulin, että kaikki käyttää alaripsiinkin ripsaria :D

Ei käytä, minunkin silmilleni sopi paremmin lookki, jossa alaripsiin ei tule ripsiväriä. Mutta itse taivutan kevyesti, koska omaan pitkät, mutta luonnostaan suorat ripset, taivutettuina näyttää paremmalta.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   27.4.26 10:03:32

En käytä, luonnostaan kaarevat ripset. Tulee varmaan luonnonkiharan tukan mukana?

En myöskään yleensä käytä varsinkaan arkimeikissä alaripsissä ripsaria. Mielestäni silmistä tulee surullisen näköiset. Joskus laitan, jos tavoitteena on dramaattisempi look.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.