|
Lähettäjä: jeej
Päivämäärä: 26.4.26 22:55:07
Joo: Luehan ensin ketju alusta loppuun ja hauku vasta sitten minua.
Kommentoit minulle "Eli saarnaat sitä että muita ei saa haukkua ja sitten kuitenkin ivaat sitä että kun jotain haukkujaa ei saa haukkua takaisin."
Ällö vastasi tuohon ihan asiallisesti:
"Vastaan sanominen tai oman kannan perustelu ei ole kenenkään haukkumista. Eri mieltä saa olla, mutta sen voi tehdä ihan rakentavaan sävyyn. Tässä aloittajan tapauksessa uskoisin, ettei tuon kilomäärän asettaja ole juurikaan tietoinen, minkä näköinen on minkäkin painoinen ihminen."
Sinä vastasit Ällölle aika paskamaiseen sävyyn:
"Ällö: yleensä ihmiset käyttää ilmaisua "sanoa takaisin" juurikin silloin kun kyseessä ei ole mitään rakentavaa vaan tyyliin "no ootko itse katsonut peiliin". Myös tuo lopun "alkaa huuli väpättää" on juurikin sellainen ylimielinen kommentti, kun on itsekin sorruttu asiattomuuteen ja vastapuoli loukkaantuu", vaikka kumpikaan meistä, Ällö tai minä, emme ole sanoneet, että takaisin sanottaisiin rumasti.
Minä taas vastasin tuohon ivaamisväitteeseesi:
"Puolustautuminenhan on ihan sallittua, joten miksi heillä on oikeus sanoa toisille rumasti, mutta heille ei saa sanoa takaisin, koska muuten alkavat itkeä ja syyttää kiusaamisesta. Tarkoitan sitä, että jos joku nimittää minua anorektikoksi / pikkutytöksi / vauvaksi, niin kysyisin, että "Pitääkö olla sinun kokoisesi, että on normaalipainoinen / aikuisen kokoinen / aikuinen". Tai tokaisisin, ettei tarvitse olla iso ollakseen aikuinen. Onko se siis haukkumista tai ivaamista?"
Johon sinä vastasit:
"Vastasin jo Ällölle, lue siitä."
vaikka se Ällölle vastaamasi oli pelkkää oletusta, joka meni päin persettä, eikä edes vastannut siihen mitä sinulta kysyin, koska olit väärässä.
Tuon jälkeen annoin ihan konkreettisen esimerkin siitä, missä tilanteessa joku on sanonut takaisin, ja kiusaajalla alkanut huuli väpättää.
Sen jälkeen sinä haukuit minua, että minun pitäisi hankkia sisältöä elämääni ja
"On sulla aloittaja vaikeaa.
Itse sorrut tylyilyyn muille ja sitten jeesustelet että ei niin saa tehdä."
Pyysin sinua luettelemaan ne kommentit, joissa olen tylyillyt muille, johon jankutit vastanneesi Ällölle. Vaikka se mitä Ällölle olit vastannut, oli oletusta ja meni päin persettä.
Sen jälkeen sinä vastaat:
"Et tylyile tässä ketjussa ja minä en ole edes puolella sanalla niin väittänyt."
Hetkinen... Mutta sinähän väitit klo 22:12:18 kirjoittamassasi kommentissa, että minä tylyilen muille? Mutta sitten en tylyilekään, kun pyydän sinua kertomaan, missä olen tylyillyt ja miten?
Kuitenkin sinulla on pokkaa haukkua minua vttumaiseksi, mielensäpahoittajaksi ja rasittavaksi, vaikka kommenttiesi perusteella annat itsestäsi tuollaisen kuvan. Eli miten meni noin niinku omasta mielestäsi?
Vaikka kommentoitkin aloituksen loppua, taisi sinulta kuitenkin jäädä se olennaisin lukematta.
|