Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deittailusta, nopea eteneminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.26 14:29:17

Mä haluan ny vaan kysyä oonko jotenkin erilainen kun mua vaan ahdistaa jos vieras ihminen rupee ehdottelee tai pyytää läheisyyttä, kainaloon.. yms yms. Nytkin eilen kahvilla kävin yhden miehen kans, ei mitään siihen suuntaan et olis ollu kosketuksia. Mut nyt sit se mouruaa et olis kiva kun tulisin hänen luo halailee.
Tai tulee muutenkin miehiltä viestejä et on krapula et olis kiva kun tulisit tänne. Lähteekö joku noihin oikeesti ? Vai oonko mä vaan jotenki viallinen

Re: Deittailusta, nopea eteneminen

Päivämäärä:   26.4.26 14:31:36

No jos on läheisyydenkaipuuta tai panettaa niin lähtee. Jos ei niin ei. Ei ne miehet mistään rakkaudentunteista mourua, niitä panettaa.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   26.4.26 14:35:46

Kait joku lähtee, kun ne jaksaa mouruta koko ikänsä. Näin vanhempana sanoisin myös, että jos panettaa niin paljon ja kauan että haluut lähtee jonku viinalle haisevan känniääliön luo ni sinne vaan. Taatusti pyytää toistekin.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.4.26 14:37:29

En kyllä katselis miestä, joka alkaa jo ennen kunnollista tuntemista vonkumaan jotain darraseuraa. Ylipäätään aikuinen mies ja krapula kertoo jo siitä, että on jonkinasteinen ongelma. Miksi pitää juoda niin paljon, että menee seuraava päivä pilalle? En ymmärrä ollenkaan.

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   26.4.26 15:06:14

Nuorempana sitä vielä uskoi sen miehen "hellyydenkaipuun" mutta aika pian oppi että se on yhtä kuin panetus.

Tai niinku yks luonnevammanen niin osas kyllä maaritella että voi kun oisit kainalossa ja paijailisin sua ja suukottelisin jne.
Mitä tapahtui? Ei mitään. Ei tippaakaan hellyyttä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.4.26 15:09:19

Et ole todellakaan ainoa ja älä mene mukaan siihen hosumiseen! Älä tee mitään mikä ei tunnu hyvältä.

En oikeasti itse katselisi tuollaista ollenkaan, saisi etsiä jonkun toisen deittailtavan jos ei kunnioittaisi minun etenemisvauhtiani.

Päivämäärä:   26.4.26 15:13:15

No tässäkin sanoin että mä haluan edetä vähän rauhallisemmin niin vastaus sit siihen oli et joo, jutellaan ja tutustutaan rauhassa, katotaan johtaako mihinkään.

Lähettäjä: Äbx 
Päivämäärä:   26.4.26 15:31:13

"katotaan johtaako mihinkään."
Olikohan toi nyt vilpitön lausahdus vai sellaista pottuuntunutta vttuilua.

Lähettäjä: Ellis 
Päivämäärä:   26.4.26 15:43:29

Ongelmahan noissa mouruajissa on se, että mouruaja lähtökohta on aina hyvin itsekäs: tule tänne, koska _minä_ haluan nyt läheisyyttä, ja _minä_ haluan tietää, sovitko sinä täyttämään sen. Älä lähde noihin. Odota sitä, joka on aidosti kiinnostunut sinusta ajatuksinesi ihmisenä eikä vain lämpimänä leluna, sinun tarpeista ja myös huolistasi ja peloistasi.

Kaikki miehet ei ole yksinkertaisia, mutta niitä on tosi paljon

Päivämäärä:   26.4.26 15:46:35

Äbx, mä ehkä otin vähän vittuiluna. Mut en tiedä sit mitä oikeesti meinas

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   26.4.26 15:49:21

Noistahan tietää heti, että patjan lämmikettä pelkästään etsivät. Itsellä menis noi tyypit sitten vaan estoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.