Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun isä välittää eniten veljestäni

Lähettäjä: Unp 
Päivämäärä:   25.4.26 19:31:57

Näin nuorena aikuisena naisena sattuu edelleen, kun isä neuvoo, huomioi, pyytää apua, ottaa projekteihinsa mukaan vain veljeni. Minä ja siskoni jäämme ulkopuolelle. Olisin tarvinnut teininä isän neuvoja poikien suhteen. Ja kehuja ja kannustusta. Olen yrittänyt ja yritän tiedostamatta edelleen saada isän huomion ja tehdä hänet ylpeäksi. Että hän edes joskus huomaisi minut. Tuntuu etten ole tarpeeksi.

Re: Kun isä välittää eniten veljestäni

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   25.4.26 19:43:59

Ei se ole sinusta kiinni. Miehet on miehiä, eivätkä osaa toimia naisten kanssa. Ei isänä eikä puolisona. Okei, iiiiso yleistys, mutta ikävä kyllä, näin se usein menee.

Oletko jutellut isälle näistä ajatuksista? Kertonut, että tahtoisit tehdä jotain juttuja isän kanssa? Miehet eivät ole ajatustenlukijoita, vaan putkiaivot usein vaatii sen, että asiat kerrotaan suoraan.

Lähettäjä: Unp 
Päivämäärä:   25.4.26 19:54:56

Olen yrittänyt, mutta isä ei osaa puhua tunteista tai syvällisistä asioista. Paitsi jos on juonut niin sitten ehkä..

Isän harrastukset ja tekemiset aidosti kiinnostaa ja tuon sen esille. Mutta ei hän välitä. Olen kuin ilmaa. Puhuu aina vain veljestäni ja ottaa vain hänet mukaan.

Lähettäjä: Wanha 
Päivämäärä:   25.4.26 19:57:25

Outo isä. Useimmiten isät pitelevät tyttäriään kuin kukkaa kämmenellä.

Lähettäjä: kerro 
Päivämäärä:   25.4.26 20:44:46

Mun isä alkoi jossain vaiheessa vihata minua oikeesti. Osoitti mieltä ja näytti etten kuulu joukkoon. Veljen vaimolle, siis miniälleen osti kalliita hajuvesiä laivalta. Hoiti heidän lastenlastaan jne. Äiti kertoi joskus, että mitä se täällä kulkee ja mitään et tarjoa sille. Mökille ei ollut asiaa. No mielenvikanenhan se oli. Sai muistisairauden. Yks kaunis päivä äiti jäi auton alle ja kuoli. Voin sanoa, että sen jälkeen kelpasin isälle. Veljen porukka asui Etelä-ruotsissa. 10 v meni elämästä isästä huolehtiessa ja tein sen hyvin 40 km päästä. Olihan se hyvä saada kokea isä sittenkin ja jätti 200 000 perinnön . 50-50 ! vinvin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.