Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hei sinä nimimerkki mies

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   25.4.26 17:54:59

Tein tämän ketjun siksi, koska minua vaivaa, että tämä henkilö ei ole perustellut minulle, että mitä se tekee näillä tiedoilla. Vai yrittikö hän tahallaan ärsyttää tms.. minua?

Mihin olet hävinnyt?

Laitoit Pystyttekö te työttömät koskaan matkustamaan? keskusteluun minulle viestin, jossa kirjoitat näin :

Lähettäjä: Mies
Päivämäärä: 24.4.26 21:09:16

Hei nimimerkki Sanna.

Millä päivämäärillä olette käyneet sulhasenne kanssa paikassa A, entä paikassa B ja koska olette palanneet?

Milloin olette tavanneet sulhasenne kanssa? Seurustelitteko kauan ennen kihlautumistanne?
Milloin kihlauduitte? Millainen oli keli?

Nyt haluan tietää tähän, että mitä sinä teet näillä tiedoilla?

Ja sitten toinen Laadukas kotimainen koiran kuivaruoka?

Johon laitoit näin :

Lähettäjä: Mies
Päivämäärä: 24.4.26 21:14:45

Hei nimimerkki Sanna

Voitko kertoa millaiseen aikaikkunaan mahtuu kokeilusi hauhuan kanssa? Minkä ikäisiä koirasi olivat silloin? Aion laskea koiriesi syntymäpäivät joten tämä on tärkeää.

Tahtoisin myös tietää koska olet käyttänyt pedigreetä, real dogia ja jahti&vahtia.

Nyt haluan tietää tähän, että mitä sinä teet näillä tiedoilla?

Ole hyvä ja vastaa

Re: Hei sinä nimimerkki mies

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.26 18:11:25

Nimimerkki Mies kuvittelee olevansa hauska. Jätä omaan arvoonsa.

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   25.4.26 18:26:06

Kiitoksia ilmoituksestasi!!

Ilmoitus on lähetetty ylläpidolle ja keskustelufoorumin vastaavalle moderaattorille.

Älä turhaan lähetä toista ilmoitusta. Viesti on mennyt perille ja puutumme siihen mahdollisimman pian.

Päivämäärä:   25.4.26 18:29:59

Ei trolleille kannata antaa huomiota.

Päivämäärä:   25.4.26 18:36:47

Etkös sinä Sanna sanonut, ettet aio kirjoittaa tänne enää? Miksi viestejäsi on täällä jatkuvasti?

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   25.4.26 19:04:17

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.4.26 18:11:25

Nimimerkki Mies kuvittelee olevansa hauska. Jätä omaan arvoonsa.

Vastaus : No toisaalta tätä kyllä arvelinkin.

Lähettäjä: mies
Päivämäärä: 25.4.26 18:26:06

Kiitoksia ilmoituksestasi!!

Ilmoitus on lähetetty ylläpidolle ja keskustelufoorumin vastaavalle moderaattorille.

Älä turhaan lähetä toista ilmoitusta. Viesti on mennyt perille ja puutumme siihen mahdollisimman pian.

Vastaus : Tästäkö teit ilmiannon? Ja millähän perusteella? Jos joku kirjoittaa mies nimellä ja tuollaisia, niin haluan kyllä perusteluita. No jos sinulla on noin paha olla, niin hanki ammattiapua. Jos jotain haluaa tietää, laita sähköpostia : sande-24@meiliboxi.fi

Päivämäärä: 25.4.26 18:29:59

Ei trolleille kannata antaa huomiota.

Vastaus : Niin, eipä kai

Päivämäärä: 25.4.26 18:36:47

Etkös sinä Sanna sanonut, ettet aio kirjoittaa tänne enää? Miksi viestejäsi on täällä jatkuvasti?

Vastaus : Ajattelin, etten huomio tätä, mutta huomioin kuitenkin. Olen sanonut. Silti niitä vaan on. Ja jos noin ottaa luonnon päälle, niin skippaa tai poistu itse täältä. Ja nyt en enää aio tämän kaltaisiin viesteihin edes vastata.

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   25.4.26 19:07:58

Sanna pettää aina

Päivämäärä:   25.4.26 19:19:51

Hei! sinä nimimerkki (.).
Tai morjensta vaan.

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   25.4.26 19:41:06

Lähettäjä: mies
Päivämäärä: 25.4.26 19:07:58

Sanna pettää aina

Vastaus : Ja sinähän senkin tiedät. Et edes tiedä minua, saatikka minua, niin turha tuollaista sontaa kirjoittaa.

Jättäisin muutoin tämänkin omaan arvoonsa, mutta kun tämä on yleisellä keskustelupalstalla, niin en voi.

Ihan vain sinulle, sekä muillekin tiedoksi : Kun olen ollut parisuhteessa, niin en ole koskaan pettänyt omaa kumppania. Eikä tämä kumppani ole koskaan pettänyt minua.

Ja ihan turha lähteä tähän ärsytys-juttuun uudestaan. Et saa minua ärsyyntymään taikka kirjoittamaan kärkkäästi, vaikka kuinka yrität.

Ja jos näitä sonnan kirjoittamiset jatkuu ja joku haluaa tietää jotain, niin pyydän ottamaan sähköpostitse yhteyttä. Se löytyy nimeni kohdasta tai tuossa edellisessä viestissäni.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.4.26 20:01:38

Kukaan ei kiellä sinua kirjoittamasta tänne mutta älä sitten valehtele että aiot häipyä täältä ikuisiksi ajoiksi jos kuitenkaan et häivy.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.