Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äiti tyhjentää asuntoa jatkuvasti

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.4.26 10:57:26

Ahdistaa,kun vuosittain päivittäin tulee viestiä,kuinka hän tyhjentää asuntoa jotta minulla olisi helpompaa. Voisiko vain tyhjentää olematta alvariinsa tuomassa esiin että minulla olisi helpompaa. Luulisi, että se asunto olisi jo tyhjä,,kun on päivittäin viety kaappien sisältö kierrätykseen. Ilmeisesti hän pyrkii minimalismin. Jännästi kuitenkin ilmestyy aina uutta poiskärrätyn tilalle. En vain jaksa osallistua tähän tyhjentämiseen. Hän vie minun kaikli vapaahetket pois pommittamalla viesteillä tavaroista mitä aikoo hävittää.

Re: Äiti tyhjentää asuntoa jatkuvasti

Lähettäjä: ratkaisu 
Päivämäärä:   25.4.26 10:59:20

Napanuora poikki.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.4.26 10:59:29

No ehkä kannattaa vaan opetella antamaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Meillä kaikilla omat omituisuutemme 😀

Lähettäjä: På 
Päivämäärä:   25.4.26 11:00:51

Muistisairaus. Onko todettu? Jos ei, niin pikaisesti lääkäriin jotta saa diagnoosin, kun lähitulevaisuudessa kuitenkin tulee tarvitsemaan apua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.4.26 11:04:53

Jep, alkavalta muistisairaudelta kuulostaa. Juuri tuollainen itseään toistava järjetön touhotus: Hirveällä tohinalla tyhjennetään yhtäkkiä kaikki, sitten pikkuhiljaa hamstrataan lisää tavaraa, sitten taas tehdään kauhea numero siitä miten taas pitää kaikki tyhjentää - on aika varma mt-ongelman merkki.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   25.4.26 12:16:10

Muistisairaus sanon minäkin.

Koita ottaa hienovaraisesti puheeksi, mitä tämä oikeasti johtuu, miksi tunnet tarvetta järjestää kuolemaa? Käske äitisi miettiä ja palaatte asiaan parin viikon päästä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.