Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tätäkö se on ammattilaisen muuttosiivous?

Lähettäjä: Pettynyt 
Päivämäärä:   24.4.26 21:04:13

Vuokrattiin asunto jota ei oltu siivottu ja vuokranantajan edustaja käski ottaa siivousfirman ja laittamaan laskun heille sitten. Kävin tänään siivousfirman jälkeen asunnolla ja hämmästyin lopputuloksesta! Varmaksi voi sanoa imuroinnin,lattioiden moppauksen ja ikkunoiden pesun. Kylpyhuoneen pinnat on edelleen kalkki saostumissa , kaappien ovet yhtä likaiset kuin aiemmin yms. Pintoja on ehkä pyyhitty mutta yhtäkään tahraa ei ole otettu/ saatu pois. Maanantaina saa firmaan yhteyden mutta kyllä ärsyttää tuollainen!

Mitä teidän mielestä kuuluu tuollaiseen muuttosiivoukseen ja menisikö tuollainen läpi?

Re: Tätäkö se on ammattilaisen muuttosiivous?

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   24.4.26 21:27:39

Juuri tuon takia siivoan itse, enkä ota siivousfirmaa. Joka tapauksessa joutuisi siivoamaan itse.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.26 21:34:39

Millaisen siivouksen tilasit?

Lähettäjä: Pettynyt 
Päivämäärä:   24.4.26 21:36:30

Muuttosiivous ikkunanpesulla ja kodinkoneet (jääkaappi,hella/uuni jne)

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   24.4.26 21:40:27

Ja siis olen se vuokranantaja. Toivon tietenkin aina, että pois muuttava on siivonnut hyvin, mutta näin ei aina ole.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   24.4.26 21:46:02

Noni, ei ne kaapit siihen kuuluneet. Saati joka ikinen pinta. Oliko uuni tai jääkaappi likainen?? Jos ei, on asia ok.

Ei kaikki ole/voi olla super hygieenistä, sori, jos sä tahdot niin, ni teet itse. Olen muuttanut kämppään, jossa kaapista löytyi vielä vaikka mitä kamaa. Ei todellakaan puhettakaan siitä, onko sormenjälkiä kaapiovissa!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.26 21:48:51

Ei tuommoiseen työhön saa ketään rahallakaan. Joku aika sitten kirjoitin täällä, että etsin siivoojia tarkemman siivouksen tekemiseen, mutta ei semmoista palvelua ole olemassakaan. Meillä on joka siistinpuoleinen asunto lapsiperheen asunnoksi. Ei siis mitään älyttömiä pinttymiä. Mutta ainahan sitä likaa ja pölyä kertyy kaappeihin, niiden päälle yms., mistä ei normaalissa viikkosiivouksessa tule otettua. Koitin löytää tekijää, ei semmoista löytynyt. Ja kun täällä päivittelin asiaa, että samaan aikaan, kun Suomessa on älytön määrä työttömiä, ei moniinkaan hommiin löydy tekijöitä, niin minut haukuttiin kuinka olen laiska ja kuinka voin ihan itse siivota.

Päivämäärä:   24.4.26 21:49:43

Ja näköjään sillä aikaa, kun kirjoitin, niin Tiina sen sanoi "tee itse".

Päivämäärä:   24.4.26 22:42:21

Ei muuttosiivoukseen kuulu seinien ja ovien pyyhintä tai kylppärin saumojen kalkkiputsaus, ne pitää tilata erikseen siihen lisäksi ja maksavat extraa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.