Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aina työttömiä haukutaan - entä vanhukset?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.4.26 13:40:57

Kuluerä ovat hekin. Vtun sama millainen työura takana, moni kuluttaa satakertaisesti kuin ovat koskaan antaneet. Miksi vain työttömiä, mielenterveysongelmaisia ja nuoria vihataan?

Re: Aina työttömiä haukutaan - entä vanhukset?

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   23.4.26 13:42:38

Jahas, tämä eräs tietty mt-ongelmainen taitaa olla nousukiidossa taas.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   23.4.26 13:45:13

Eiköhän vanhukset ole jo osansa tehneet. Häpeä, aloittaja!

Lähettäjä: Historia 
Päivämäärä:   23.4.26 13:48:31

Koska nuorina ne vanhukset muuttivat asumaan kämppiksen kanssa, kun ei ollut varaa asua yksin. Koska nuorina niille vanhuksille ei ollut töitä, he muuttivat kielitaidottomina Ruotsiin ja Norjaan työn perässä. He tekivät asiat itse, eivät odottaneet, että yhteiskunta hoitaa.

Nykyiset työttömät, mt-ongelmaiset ja nuoret eivät ole valmiita muuttamaan työn perässä. Eivät ole valmiit asumaan kämppiksen kanssa, että asumiskulut pienenisivät. Nykyiset työttömät, mt-ongelmaiset ja nuoret eivät tee mitään itse, odottavat vain, että yhteiskunta hoitaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.26 13:51:01

Koska ne äänestää. Nuoret eivät, miksi siis huomioida heitä mitenkään.

Päivämäärä:   23.4.26 13:52:00

^ Ja sitten kasvattivat tämän "surkean sukupolven".

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.26 13:54:35

Vanhusten on turha kitistä miten nuoret käyttäytyy. Katsoo niiden käytöstä Facebook-kommenteissa.

Lähettäjä: .......... 
Päivämäärä:   23.4.26 13:55:22

Muista lahdata omat vanhempasi ja isovanhempasi ja mieluusti myös itsesi, kun kun tulee vaikka kuusikymmentä täyteen, ei sinunkaan loisimista kauempaa kenenkään talous kestä.

Päivämäärä:   23.4.26 13:59:56

En sanonut että kukaan pitäisi lahdata. Eikös täällä aina hekumoida heikompiosaisten tappamisella, miten olisi oikein jos työttömät ja mt-ongelmaiset kuolisi pois? Vanhuksia ei saa edes haukkua kun niille tulee paha mieli.

Päivämäärä:   23.4.26 14:00:54

Toisaalta isoisäni olisi halunnut että hänet lahdataan ennen kuin sairaus pahenee.

Lähettäjä: .......... 
Päivämäärä:   23.4.26 14:02:55

No mitäpä ajattelit sitten vanhuksille tehtävän, jos niitä eliminoida, mutta ovat ylimääräinen ja täysin turha kuluerä? Jokaiselta suht terveeltä muorilta ja vaarilta toinen munuainen pois ja myyntiin?
Miksi pitäisi haukkua vanhuksia ja pahoittaa niiden mieli? Miksi pitäisi haukkumalla pahoittaa yhtään kenenkään mieli?

Lähettäjä: Huuhaa 
Päivämäärä:   23.4.26 14:03:43

Siis miten ihmiset ottavat tämän että aloittaja haluaisi tappaa vanhukset???

Päivämäärä:   23.4.26 14:05:47

"Miksi pitäisi haukkua vanhuksia ja pahoittaa niiden mieli? Miksi pitäisi haukkumalla pahoittaa yhtään kenenkään mieli?"

Miksi työttömiä, mt-ongelmaisia ja ilmastoahdistuksesta kärsiviä nuoria saa haukkua mielin määrin? Mitä niille työttömille ja mt-ongelmaisille ajateltiin tehdä kun niitä haukutaan?

Päivämäärä:   23.4.26 14:11:04

Joka ainoa päivä saa lukea pskaa ja herjaa miten turha olen koska minulla sattuu olemaan vaikeita mielenterveyden ongelmia. Sanotaan rivien välistä että me saataisiin kuolla nälkään. Samalla joutuu pelätä miltä ilmastonmuutos näyttää tulevaisuudessa. Helppo vanhusten äänestää tietäen että eivät elä sinne asti, itsekkäästi vaan omatkin lapsenlapset tuomitaan ties mihin joukkosukupuuttoon kunhan saa itse kuluttaa ja tuhlata. Alan olla vtun kyllästynyt olemaan kaikkien sylkykuppi mutta koska olen nuori ja mt-ongelmainen taidan ansaita sen. Ehkä on vaan aika kävellä junan alle ja säästää Suomi kaltaiseltani turhakkeelta.

Päivämäärä:   23.4.26 14:13:36

Apuakaan ei saa kun siitä on leikattu. Sanotaan että hoidata itsesi terveeksi ja mene töihin mutta sitten varmistetaan ettei sitä apua saa. Kiitos vaan.

Lähettäjä: Huolehtija 
Päivämäärä:   23.4.26 14:25:16

Aloittaja, minä ymmärrän mitä käyt läpi, omatkin mielenterveysongelmat heijastelivat vihana muita kohtaan. Sen vihan projisoiminen vanhuksiin ei kuitenkaan ratkaise sitä sotkua joka päässäsi on, vaan siihen tarvitset ammattiapua.

Minulle käänteentekevä hetki oli kun tajusin ottaa äitini vastaanotolle. Hän teki sen mihin omat voivat eivät riittäneet ja vaati että asialle tehdään muuta kuin kehotetaan ulkoilemaan enemmän.

Itsemurhayrityksestä vakituiseen työpaikkaan viidessä vuodessa ja nyt rakastan elämääni ja yritän ymmärtää kanssaihmisiä sekä heidän mielipiteitään.

Tsemppiä, et ole turha etkä paha ihminen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.4.26 15:30:24

Onhan se kiusallista, että nykyään, kun on edistynyt terveydenhoito, niin eläkeläiset elävät sillä eläkkeellä 20-30 vuotta tuosta vaan.
Mutta onneksi eläkeikää nostetaan jatkuvasti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.4.26 15:34:29

"Miksi työttömiä, mt-ongelmaisia ja ilmastoahdistuksesta kärsiviä nuoria saa haukkua mielin määrin? Mitä niille työttömille ja mt-ongelmaisille ajateltiin tehdä kun niitä haukutaan?"

Miksi vanhuksia saa haukkua mielinmäärin? Miksi lapsia ei saa haukkua? Lapset ja lapsiperheet ovat syöpäkasvain. Ainoa hyvä lapsi on kuollut lapsi. Mitä enemmän nuoret ja lasten ja nuorten hyysääjät kitisevä, SITÄ ENEMMÄN LAPSIA JA LAPSIPERHEITÄ VIHATAAN!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.4.26 15:39:19

Huolehtija, mahtava muutos! Kiitos kun kirjoitit.

Kysymykseni: miksi pitäisi haukkua ketään? Ei minun perheeni tai tietämäni ihmiset hauku mitään ihmisryhmää, me ollaan kaikki arvokkaita ja meidän pitäisikin kilpailla jos missä niin toinen toisemme kunnioittamisessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.