Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pesin toppatakin

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   23.4.26 12:31:04

Ohjeen mukaan koneessa ilman linkousta. Nyt on takin täytteet muhkuroina miten sattuu ja joissakin kohdissa ei ole täytettä ollenkaan. Onko mitään enää tehtävissä vai onko lempitakki nyt piloilla? :(

Re: Pesin toppatakin

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.4.26 12:34:00

Laita se nyt linkoukselke, mukaan muutama tennispallo.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.26 12:37:17

Mulla kävi yhdelle toppaliiville samoin... auttaako tuo linkous? Mulla kun ei oo mitään kuivausrumpua. Toi liivi kyllä pesty jo useampi kuukausi sitten, vieläköhän se tuosta möyhiintyisi käyttökuntoon?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.26 12:38:38

En lingonnut koska en sellaista omistanut. Ripustin hengarille kuivumaan ja kävin pöyhimässä aina ohi mennessä muhkuroisia täytteitä. Pöyhin ja muokkasin irrottelin sormien välissä ja tuli ihan samanlainen kuivuttuaan kun ennenkin

Lähettäjä: Höyhen 
Päivämäärä:   23.4.26 12:42:55

Mitä se täyte on?

Untuvatakkia pitää pöyhiä. Ei missään tapauksessa mihinkään tennispallojen kanssa.

Lähettäjä: :O 
Päivämäärä:   23.4.26 12:43:03

Ei kai semmoisia pesukoneita enää ole missä ei linkousta ole ohjelmissa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.4.26 12:45:59

Mulle ihan Joutsenen liikkeestä tuupattiin mukaan kolme tennispalloa, että nämä linkoon ja kuivuriin pöyhimään sitä untuvatakkia.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   23.4.26 12:48:38

No takin pesulapussa on merkki että ei saa lingota. Ei ole untuvaa vaan jotain muuta.

Lähettäjä: Höyhen 
Päivämäärä:   23.4.26 12:51:55

*: joku urpo myyjä ollut tai muuten outo kuvio. Joutsenen pesuohjeissa nimenomaan kielletään käyttämästä tennispalloja tai mitään ylimääräistä. Muutenkin se pitäisi kaiken kanssa olla itsestään selvää ettei pesukoneeseen tungeta mitään ylimääräistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.