Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko muita laiharilla?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.4.26 18:05:11

Olisi kiva vaihtaa ajatuksia :)
Itse aloitin eilen, pikkuisen on vaikea luottaa prosessiin, mutta eipä se muu auta

Re: Onko muita laiharilla?

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   21.4.26 19:17:11

Aloitin kk sitte. 3 vk meni hyvin, neljäs viikko pelkkää takapakkia, vaikka syömiset on ollut melkein yhtä hyvä kuin 3 ekaa viikkoa

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.4.26 19:54:02

Minä oon se ihmistyyppi joka tympäytyy tällaisiin välittömästi. Mutta eihän mikään muutu jos ei mikään muutu ja lihavanakin on tympeää.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   21.4.26 20:07:42

Melko mahdotonta. Liikun ja syön terveellisesti pari viikkoa kuukaudesta. Viikko ennen menkkoja syön syön ja syön. Mitä rasvaisempaa sen parempi. Sitten kun menkat alkaa, olen kivulias enkä halua liikkua. Suklaata vedän päivittäin koko menkkojen ajan. Heti kun menkat loppuu, loppuu syömishimo ja haluan taas lenkille.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   21.4.26 20:10:32

Mulla oli kans viime viikolla menkat ja olisin voinu vaan syödä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.26 20:14:12

Kannattaisi kokeilla miellyttävää liikuntaa kuten joogaa eikä.rankaista itseään. Se voisi auttaa menkkavaivoihin ja sit jos söisi hyvin eikä siten kuten aiemmin. Palkitsisi itsensä jollain herkulla joka kuitenkin on terveellistä. Mulla se on sikakallis valmissalaatti. Kuitenkin karkkipussi on sama hinta melkein ja tulee paska olo.

Oon lihonut 10kg ja haluaisin sen pois. Yritän tehdä itsekin näitä muutoksia että voisin paremmin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.26 20:22:42

Vähän yli kuukauden, melkein puolitoista oon enemmän katsonut mitä syönyt. Muutos alkanut tuntumaan enemmän kuin näkymään. Eli lisää motivaatiota vaikka vaa'alla ei vielä kauheasti näykään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.