Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sikiö potkii koko ajan

Lähettäjä: Pampula 
Päivämäärä:   21.4.26 05:52:18

Olen ekaa kertaa raskaana (nyt rv 23) ja kysyn tätä tosissani. :D tunnen liikkeet jo erittäin hyvin ja vauva aktiivinen. Heti kun pysähdyn vauva alkaa potkia vatsassa. Se on tietenkin kiva juttu koska tarkoittaa varmastikkin että kaikki on kunnossa. Mutta yöt. Se mellastaa yöt vatsassa ja potkii todella lujaa niin että herään siihen enkä saa unta. Viime yönä valvoin 00-03 vauvan potkujen takia. Yritän aina rauhoittaa sitä pitämällä vatsalla kättä mutta tuntuu että se vaan yltyy. Pystyykö sitä rauhoittamaan jotenkin että saisi nukuttua? :D

Re: Sikiö potkii koko ajan

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   21.4.26 07:02:03

Kokeile laulamista tai lukemista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.26 07:04:07

Sellaisia ne on

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.4.26 07:28:29

Mulla oli viimeissä raskaudessa sama ongelma.
Laita mieleistäsi musiikkia soimaan sellaisista sankakuulokkeista, ja kuulokkeet vatsaa vasten.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.4.26 07:45:43

En halua pelotella, mutta tietänee aktiivista vauvaa. Minulla vauva alkoi melskaamisen 22 korvilla, ja siitäpä vauva aloitti melkein heti synnyttyään todella pahan koliikin, joka oli tyypillisesti 22-3/4.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.4.26 08:01:17

Meillä taas kohdussa melskaaja oli tosi rauhallinen hyväuninen ja tyytyväinen vauva, se kohdussa rauhallinen oli tosi tyytymätön ja vaativa ja on vähän edelleenkin, rakas sekin silti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.26 08:17:28

Mun vauva noilla viikoilla ja siitä eteenpäin alkoi olla hereillä mahassa 23-3 välisen ajan. Siihen jotenkin tottui. Päivällä oli rauhallinen, toki välillä ilmoitti itsestään. Pikkuvauvana olikin sitten juuri tuollainen yökyöpeli, eli yöt valvoi ja päivät nukkui. Oltiin eka kuukausi vauvateholla (syntyi keskosena) ja siellä oli yökköjen kaverina kun muut vauvat nukkui kiltisti :D kotiin kun päästiin, tuli koliikki. Se oli aika rankkaa. En tiedä onko näillä mitään tekemistä keskenään, seku kerroin vaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.