Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Psykologinen sodankäynti, trollit ja isänmaan

Lähettäjä: petturit 
Päivämäärä:   20.4.26 21:13:00

Facebookissa mellastelee melkoisia profiileja. Kyllä on pistänyt miettimään, että ovatko ne ihmiset silkkojan Puuttinin trolleja, vai niin Suomeen pettyneitä suomalaisia että heidän juttunsa tuntuu jo maanpetokselliselta. Jonkun mielestä Niinistö = NAZI. Suomen koko politiikkaporukka aivan natseja, fasisteja ja ajaneet koko maan aivan kuoppaan, sekä tietysti hirveä syyttely kuinka täällä on nyt kaikki kustu niin että ei Venäjä käy meidän kanssa kauppaakaan enää varmaan sataan vuoteen.

Minä ymmärrän oikein hyvin, että jurputetaan poliitikkojen päätöksistä ja ajatuksista, se on sitä purnaamista mitä aina on ollut.

Mutta tässä " purnaamisessa " on alkanut näkyä kiihtyvällä tahdilla minun mielestäni sellaisia sävyjä jotka eivät ole ollenkaan tyypillistä suomalaista purnaamista.

Sieluista käydään kovaa taistelua mutta esille heitetyt tekstit - usein pitkääkin litaniaa siitä kuinka paskamaisesti Suomi toimii nyt tässä kaikessa ja varsinkin itänaapuria kohtaan - ovat niin kummallisia ettei niitä ajattele tulevan perustyytymättömän suomalaisen päästä.

Kyllä täällä varmaan on oikeasti suomalaisia joiden mielestä Venäjä on parempi maa kuin Suomi, mutta kun heiltä kysytään mikseivät sitten muuta sinne tai vastaavaa niin ei koskaan vastausta. Pidän sitä trollin merkkinä. En ole nähnyt kenenkään niin isänmaanpetturuutta huokuvan tekstin kirjoittaneen profiilin vastaavan ikinä sellaiseen kysymykseen. Ehkä on mennyt ohikin joku " turtiainen " mutta silti.

Maamme päättäjät eivät todellakaan ole tehneet joka asiassa fiksuja päätöksiä, mutta noissa trollauksissa kaikki on hoidettu niin käsittämättömän väärin (muistutan että vielä natsit ja fasistit siis maamme johdossa) että me kansalaiset emme ole suunnilleen kuin kamalan natsihallinnon uhreja, maamme on tuhottu näiden natsien toimesta ja ja ... varmaan olisi syytä siis jonkun suorittaa pian joku erityisoperaatio siis tännekin.

Eli sota on käynnissä ollut jo pitkään täällä Suomessakin. Nyt rytisee jo lähelläkin ja teksti sen kuin kovenee somessa. Aina sanotaan että ei pidä uskoa kaikkea mitä meidän uutisemme meille kertovat ym. Mutta entäs jos aletaan olla tilanteessa, että on oikeasti valittava puolemme. Kuinka paljon siinä on silloin sijaa salaliittoteorioiden ja valheiden nuuskimiselle?

Olen tullut vähän siihen tulokseen, että jos minä haluan Isänmaatani puolustaa sun muuta, minun on uskottava ainakin tiettyihin faktoihin joita minun maani minulle tarjoaa. Jos epäilen kaikkea mitä tämän maan johto ja politiikka missäkin tekee ja menetän kaiken luoton tämän maan toimivuuteen, niin minun olisi parasta painua täältä varmaankin pois. Toistaiseksi Suomi on edelleen parhaita maita elää koko maailmassa.

En jaksa enää oikolukea, pahoittelut jos on virheitä tai jotain outoja lauseita, mutta pointti ehkä tulee selväksi. Meitä kansalaisia vedetään nyt moneen suuntaan.

Re: Psykologinen sodankäynti, trollit ja isänmaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.26 21:18:30

Kyllä ne on tehtyjä trolleja. Mummonkuvia tekee tekoäly liukuhihnalta. Sitten on meidän eduskuntaan asti liukerrelleet kasvaimet, kuten Tynkkynen ja Huhtasaari. Heidän ainoa tarkoituksensa on romuttaa demokratiaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.26 21:20:38

Tynkkynen on Brysselissä.

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   20.4.26 22:42:37

Ei ne natsit tätä maata pilaa, vaan vihervassarit, jotka ovat myyneet maamme mamuille ja ituhipeille. Ainoat jotka tätä maata pystyvät puolustamaan on suututettu noilla ihme viherhifistelyillä, koska ketään täysjärkistä ei kiinnosta puolustaa tätä maata siksi, että kaikenmaailman rättipäät saavat täällä elellä meidän kustannuksella. Valitettavasti sodan tullen tätä maata ei pelasta nämä sateenkaarijoukot marssimalla dildo otsalla venäläisiä vastaan.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   20.4.26 23:47:03

Sellainen säälittävä ryssätrolli sitten sieltä ulahti.

Sitä vähän voisi kaivella tarkemmin persujen vaalirahoitusta. Sitä on itse desantti Bäckman ollut siellä sisäpiirissä mielipidevaikuttamassa. Sisällisotaa nykyisellä hallituspolitiikalla koittavat lietsoa. Mitään muuta tarkoitusta ko. kultilla, eikun puolueella ei ole.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.