Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Airbnb majoittajat

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   20.4.26 19:46:34

Vapautuu vuokralaiselta asunto ja ajattelin laittaa kesää kohden airbnb vuokraukseen. Onko täällä lyhytmajoittajia? Jaetaan parhaat vinkit <3

Re: Airbnb majoittajat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.26 19:55:08

Facebookissa löytyy kattava majoittajien ryhmä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.26 20:05:51

Mikäli sinulla on itselläsi toiveissa lomailla, niin onko sinulla joku firma, joka luotettavasti hoitaa majoitustoimintaa, kun olet pois?

Homma on yllättävän työllistävää yhteydenpitoineen, avaintenluovutuksineen, siivouksineen ja pyykkäyksineen. Eli onko kannattaa huomioida se omissa kesäsuunnitelmissa.

Mikäli taas tykkää jutella erilaisten ihmisten kanssa ja tykkää siivoilla ja järkkäillä, niin on mukavaa hommaa.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   20.4.26 21:48:04

"Mikäli sinulla on itselläsi toiveissa lomailla, niin onko sinulla joku firma, joka luotettavasti hoitaa majoitustoimintaa, kun olet pois?"

Saahan sieltä vaikka sulkea päivät oman kesälomansa ajaksi.

Lähettäjä: majatalo 
Päivämäärä:   20.4.26 22:20:02

Itsekin olin ajatellut samaa, kun toisen omistamani talon remontti tulee valmiiksi, mutta en kuitenkaan halua vuokrata sitä mitenkään pitkäaikaisesti ulos (eikä varmaan olisi hirveästi menekkiäkään).

-Avaintenluovutus ei ole mitenkään tätä päivää, vaan oman airbnb-kokemuksen mukaan mennään joko sähkölukolla koodeineen tai sitten avainboxilla koodeineen. Kenenkään ei siis nykyään tarvitse olla varsinaisesti paikalla, kun vieraat tulevat.

-Yhteydenpito vuokralaisten kanssa on nykyään niin äärimmäisen helppoa omalla kännykällä mistä ja milloin vain, etten juuri edes laske sitä miksikään. Toki jos tulee joku kädestäpideltävä tapaus joka tarvitsee neuvoa 5 minuutin välein niin se voi olla rasittavaa, mutta minkäpä tuolle voi. Itse en ole koskaan airbnb-isäntiin erikseen yhteydessä ollenkaan, jos ei ole jotain erityisen painavaa syytä.

-Asunnon siivous ja valmistelu seuraavia vuokralaisia varten on tosiaan oma rastinsa. Itse ajattelin delegoida tämän naapurin reippaille teinitytöille, joita olen vastaavissa merkeissä muutenkin silloin tällöin työllistänyt, niiltä ajoilta kun en itse ehdi sitä tekemään (joita ei ole usein). Saavatpa hekin hieman taskurahaa, ja oppivat työntekoa jo nuoresta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.