Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kyllästynyt Lidlin "tarjouksiin"

Lähettäjä: Bulla 
Päivämäärä:   20.4.26 18:55:54

Että mua ketuttaa toi Lidl, kun se on taas taantunut kaupaksi, jossa ei KOSKAAN ensimmäisen päivän jälkeen ole niitä supertarjoustuotteita! Ei ikinä. Jos roikut ovessa tarjouspäivän aamuna klo 7, saatat jotain saada, mutta iltapäivällä kaikki myyty eikä lisää ole tulossa.
Lisäksi ärsyttää sekin kun ne myyjät juttelee koko ajan, jopa kassalla, keskenään niiden korvanappien kautta. Ymmärrän että joskus voi jotain jutella, mutta omassa lähikaupassa myyjät kävelee ympäriinsä naureskellen ja jutellen. Välillä hätkähtää että puhusko se mulle, mutta eei kun se olikin tää hiton korvanappi.

Sinne äppiin saisi maininnan, kun tuote on loppu. Mut ei tietenkään sellasta tehdä, koska saadaan ihmiset olemattomien tarjousten perässä kauppaan!
Päätin, että jatkossa katon ensin sen tarjouksen, ellei sitä ole, meen muualle kauppaan. Yhden ihmisen protesti, mutta mun mielestä toi alkaa olla jo systemaattista huijausta.
Eiköhän heillä ole tilastot käytettävissä milloin nää tarjoustuotteet loppuu ja sen perusteella voisi tilata enemmän seuraavalla kerralla.

Re: Kyllästynyt Lidlin "tarjouksiin"

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   20.4.26 19:09:10

Ei ole ollut vastaavaa ongelmaa. Jos ärsyttää, niin laita palautetta netin kautta.

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   20.4.26 19:10:42

Eihän ne saa sinua huijattua sinne jos kertovat ettei tuotetta enää ole. Ei niitä ole tarkoitus ollakkaan vaan ovat vain houkutustuotteita jotta ostat sitten jotain muuta roskaa mitä Lidl myy.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   20.4.26 19:12:28

Mua ärsyttänyt sama! Nyt ollaan miehen kanssa erikseen useamman kerran kysytty niitä tarjoustuotteita, niin kas, niitä löytyykin, mutta ei vaan ole tuotu hyllyyn! Kannattaa kysyä.

Lähettäjä: Liiteri 
Päivämäärä:   20.4.26 19:16:14

Yksi suurimmista syistä miksi käyn Lidlissä niin harvoin. Perusoletus on jo se että ne julkaistut tarjoukset ovat ihan se ja sama, koska ei sitä tarjoustuotetta siellä kuitenkaan ole.

Päivämäärä:   20.4.26 19:18:11

"Ei ole ollut vastaavaa ongelmaa. Jos ärsyttää, niin laita palautetta netin kautta."

Olen laittanut varmaan 10 kertaa, joka kerta tulee joku 5 tai 8e alennuskuponki. Mutta kun ei se korjaa tätä asiaa.

Joka kerta myös kysynyt ja aina saan vastaukseksi: Joo, valitettavasti on loppu.

Kerran menin heti aamulla hakemaan yhtä valaisinta. Ei takuulla ollut kukaan muu ehtinyt siihen hyllyyn mua aiemmin. Niitä oli tasan 2 kpl. Ja se oli ihan superhalpa, varmaan moni oli sitä tulossa ostamaan.

Lähettäjä: 9 
Päivämäärä:   20.4.26 19:29:21

Äpin kuponkitarjoukset ei aina pidä kassalla paikkansa. En tiedä onko tämä kauppakohtaista.

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   20.4.26 19:43:51

Eihän siellä enää edes ole mitään hyviä tarjouksia... Ei tule enää kovin usein käytyä kun "tarjoukset" on niin huonoja ettei niitä voi oikein pitää tarjouksina.

Päivämäärä:   20.4.26 23:03:13

Joo, kuponkitarjoukset ovat tyyliä kananmunat -10% eli 2,15€ munakenno maksaa VAIN 1,95€. Vau mikä säästö. Ja tosiaan ne paremmat, eli yleensä limppari, vissy ja kahvi ovat aina loppu. Samoin jos on joku hyvä treenivaate - ei ole iltapäivällä enää yhtään jäljellä.

Silti siellä pyörii ne samat farkut, meisselit ja fleecetakit kuukaudesta toiseen. Myisivät sellaset pois ja tilalle niitä tarjoustuotteita, joita ihmiset oikeesti haluaa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.