|
Lähettäjä: Bulla
Päivämäärä: 20.4.26 18:55:54
Että mua ketuttaa toi Lidl, kun se on taas taantunut kaupaksi, jossa ei KOSKAAN ensimmäisen päivän jälkeen ole niitä supertarjoustuotteita! Ei ikinä. Jos roikut ovessa tarjouspäivän aamuna klo 7, saatat jotain saada, mutta iltapäivällä kaikki myyty eikä lisää ole tulossa.
Lisäksi ärsyttää sekin kun ne myyjät juttelee koko ajan, jopa kassalla, keskenään niiden korvanappien kautta. Ymmärrän että joskus voi jotain jutella, mutta omassa lähikaupassa myyjät kävelee ympäriinsä naureskellen ja jutellen. Välillä hätkähtää että puhusko se mulle, mutta eei kun se olikin tää hiton korvanappi.
Sinne äppiin saisi maininnan, kun tuote on loppu. Mut ei tietenkään sellasta tehdä, koska saadaan ihmiset olemattomien tarjousten perässä kauppaan!
Päätin, että jatkossa katon ensin sen tarjouksen, ellei sitä ole, meen muualle kauppaan. Yhden ihmisen protesti, mutta mun mielestä toi alkaa olla jo systemaattista huijausta.
Eiköhän heillä ole tilastot käytettävissä milloin nää tarjoustuotteet loppuu ja sen perusteella voisi tilata enemmän seuraavalla kerralla.
|