Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sähköpostipalvelin

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   20.4.26 17:23:32

Hei,

Mitä sähköpostipalvelimia käyttäjillä on? Ja onko se minkälainen? Plussat ja miinukset?

Itselläni on tuo meiliboxi.fi, mutta jotenkin tuntuu siltä, että se ei loppujen lopuksi ole kovinkaan luotettava / hyvä, sillä siellä on paljon vikaa (kun kirjoitat suoraan meiliboxi.fi, niin tulee oikealle yläkulmaan kohdat snappymail sekä roundcube), kun menet googleen ja kirjoitat pelkän meiliboxin (aikaisemmin tuli kohta oma.meiliboxi.fi), nyt ei tule, mutta tuo löytyy kuitenkin tuolta meiliboxi.fi-sivustolta ja tuolla oma.meiliboxi.fi kohdasta löytyy pelkästään sähköpostit ja sitä kun klikkaa, niin tulee rainloop sekä roundcube (ja siis nämä tuli aiemmin, kun kirjoitti meiliboxi.fi).

En edes tiedä mitä tuo rainloop / roundcube tarkoittaa (googlen kääntäjä kääntää näin : rainloop = sadesilmukka ja roundcube = puöträ kuutio)

Tässä minua saa auttaa ja neuvoa :)

Re: Sähköpostipalvelin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.26 17:30:01

Miten olisi paivamaarasanna@gmail.com?

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   20.4.26 17:35:26

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 20.4.26 17:30:01

Miten olisi paivamaarasanna@gmail.com?

Vastaus : Jotenkin niin arvasin, että joku laittaa tuolleen :D

Tarkoitinkin, että mikä on hyvä palvelin? Gmail, Hotmail, Meiliboxi ja mitä niitä nyt onkaan

Ei se millä sen pitää alkaa, kuten sande-24

Ps : En tee kuitenkaan tuota sähköpostiosoitetta, ehkä gmail.com päätteinen, mutta alku ei ole ainakaan tuo

Kiitos silti vinkistä ;)

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   20.4.26 18:34:50

Hotmail oli mulla joskus mut se tais muuttua maksulliseksi? Ja muutenkin se oli sellainen roskapostin kerääjä :D

Päivämäärä:   20.4.26 18:37:25

pms-oireilija@gmail.com

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   20.4.26 18:43:59

Itselläni oli hotmail.com, mutta todellakin roskapostin kerääjä

Ja näitä alku-juttuja en tee, koska kyse ei ole siis siitä

Kyse on siis siitä, mikä sähköpostipalvelin on hyvä, kuten edellä mainitsin, niin onko gmail, meiliboxi, hotmail tms.. hyvä?

Tosin en tee toista kertaa ainakaan enää hotmailiin, joten se ainakin saa jäädä listalta pois

Ja taidan kuopata tämän ketjun, koska hyviä ideoita ei tule, eikä hyviä kommentteja, vaan joku yrittää nyt tahallaan ärsyttää (et onnistu siinä)

Joten parempi kun en kommentoi tähän tämän enempää, joten ketju menisi alaspäin, kuten edellinen oma aloittama

Teen siis varmaan sitten gmailiin sähköpostin

Tämä on aihe on osaltani loppuun käsitelty

Päivämäärä:   20.4.26 18:59:58

pvm-sanna-ei-koskaan-pääse-kihloihin@gmail.com

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   20.4.26 19:22:53

Päivämäärä: 20.4.26 18:59:58

pvm-sanna-ei-koskaan-pääse-kihloihin@gmail.com

Vastaus : Ihan selvästi yrität ärsyttää, mutta tiedätkö mitä? Et tule siinä onnistumaan

Haluaisin tietää, millä perusteella, kirjoitat, etten koskaan pääse kihloihin?

Ja tähän kaikille muillekin tiedoksi :
olen ollut kaksi kertaa elämäni aikana kihloissa

ensimmäisen kerran menin kihloihin vuonna 2009, eli 29.2.2009
se ei kauaa kestänyt, mutta kuitenkin olin kihloissa (1v 6kk)

toisen kerran menin kihloihin vuonna 2012, eli 12.6.2012
se on kestänyt melko kauan, olen siis kihloissa edelleenkin (12.6.2026 tulee 14v täyteen)

ensimmäisestä en voi kuvalla todistaa, sillä sormusta ei enää ole (myin sormuksen, joten siitä on jonkinlainen kuitti olemassa, ja sen voin laittaa kotisivuille todisteeksi, kunhan sen tässä jossain välissä ehdin etsiä) ja toisesta voin todistaa, kuvia löytyy kotisivuilta (täältä löytyy kuvia nykyisestä kihlasormuksesta :https://sannanparisuhteisiinliittyvaa.blogspot.com/p/kuulumisia.html (rullaa ihan alas, niin sieltä näkyy)

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   20.4.26 19:53:14

Gmail on hyvä

Päivämäärä:   20.4.26 19:58:34

sanna-valehtelee-eikä-ole-koskaan-olllut-kihloissa@gmail.com

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   20.4.26 20:46:10

"ensimmäisestä en voi kuvalla todistaa, sillä sormusta ei enää ole (myin sormuksen, joten siitä on jonkinlainen kuitti olemassa, ja sen voin laittaa kotisivuille todisteeksi, kunhan sen tässä jossain välissä ehdin etsiä)"

Kuitti löytyi. Mietin etten taida laittaa siitä kuvaa, sillä se ei oikeastaan todista mitään. Siinä ei käy selväksi, että olen ollut kihloissa.

Päivämäärä: 20.4.26 19:58:34

sanna-valehtelee-eikä-ole-koskaan-olllut-kihloissa@gmail.com

Vastaus : Sovitaan sitten niin. Eli minä Sanna valehtelen, enkä siis ole koskaan ollut kihloissa. Jospa tämä asia jäisi sitten tähän.

Päivämäärä:   20.4.26 20:50:31

päivämäärä-sanna-osti-22.6.2009-nakin-ja-todistaa-sillä-olleensa-kihloissa@gmail.com

Lähettäjä: --3 
Päivämäärä:   20.4.26 22:27:20

Gmail on hyvä. Roskapostinsuodatus tosi tehokas ja oppiva, käyttö helppoa selaimella ja sovelluksella. Tilaa on riittävästi ja jos tarvitsisi lisätilaa, se on halpaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.26 22:29:42

Itse oon kyllä tyytyväinen meiliboxiin.

Päivämäärä:   20.4.26 22:43:44

hotmail on nykyään outlook, ja ihan ilmainen edelleen. Mutta gmaililia voi suositella

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   20.4.26 23:46:47

!! HUOM !!

Ensimmäisen kihlauksen vuosi on väärin !!
Oikea on 29.2.2008 ei 29.2.2009 !

Ei muuta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.