Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yli noloista tilanteista

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.4.26 16:26:54

Keksin hyvän keinon päästä yli tilanteista joissa on käyttäytynyt nolosti ja hävettää. Itse jäin kiinni kyttäämästä yhtä entistä heilaa kaupungilla ja teki mieli vajota maan ajalle. Mutta sitten ajattelin jotain elokuvaa tai sarjaa, miten siinä päähenkilön nolo tilanne ei tunnukaan yhtään niin nololta, joten käänsin sen niin, että on ihan ookoo olla vähän friikki ja epätäydellinen

Re: Yli noloista tilanteista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.26 16:50:03

No jos et ollut siellä kiikareiden kanssa, niin mitä sitten. Tuskinpa heila sua edes muistaa. Ja vaikka kiikarit olis ollutkin niin lintujahan sä niillä katselit.

Päivämäärä:   20.4.26 17:05:16

Höh, luulin keskustelun käsittelevän näennäisesti noloja tilanteita, mitä jää vatvomaan. Entisen heilan kyttääminen kaupungilla on kuitenkin jo oikeasti noloa, jos kyse on jostain muusta kuin sattuman vuoksi törmäämisestä ja siten vähän pidempään katsomisesta. :D

Päivämäärä:   20.4.26 17:09:09

Miten jotain entistä heilaa voi edes kytätä? Siitähän voi saada jo syytteet

Päivämäärä:   20.4.26 17:53:06

Niin, oikeasti noloista tilanteista nyt oli kyse. Leffoissa ja sarjoissahan joskus nolot tilanteet on jopa liioitellun noloja ja niin vaan elämä jatkuu.

No kyyläsin häntä ruokakaupassa hyllyjen takaa enkä tajunnut että oli huomannut jo varmaan ajt sitte. Jaa ett syyte tästä :D

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   20.4.26 18:55:37

Mä itse mietin että nolo tilanne on joku että tulee p.skat housuun (vaaleat housut) tai oksentaa deitin sänkyyn tai haistattaa p.skat pomolle tietämättä että se on sun (uusi) esimies. Siis jotain tuollaista vähän enemmän nolottavaa ja hävettävää :D

Päivämäärä:   20.4.26 19:11:33

No se voi olla tommonekin. Kaikkea sattuu leffoissa. Itseä nyt tuo kyylääminen vähän hävettää, ajatttelee pian että olen maaninen stalkkeri..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.