|
Lähettäjä: jd
Päivämäärä: 20.4.26 15:52:14
Muistakaa sitten, että jos olette jonkun mukana tuollaisessa tilanteessa, että pidätte turpanne kiinni ja annatte sen tentattavan ihan itse vastata.
On ihan hemmetin rasittavaa, että joku on koko ajan silittelemässä ja lässyttämässä ja vastaamassa toisen puolesta kysymyksiin. Ihan sama onko vanhuksen vai lapsen seurana, niin virallista asiakirjaa ei vain voida myöntää, jos joku muu sössöttää koko ajan vieressä. Eli jääkää mieluummin huoneen ulkopuolelle siksi aikaa, jos reikä ei pysy ummessa.
Ja tämä koskee kyllä ihan kaikkia tilanteita, joissa joltain kysytään jotain. Kun ihan tuijotetaan kohti ja sanotaan nimi "Kerrotko Eino-Marjukka IHAN ITSE, millaisia oireita sinulla on ollut" ja siellä on sitten Pillu-Äityliini selostamassa "Meidän Eino-Marjukalla on tällaisia oireita" ja E-M ei saa puheenvuoroa ollenkaan. Pitää ihan sanoa sille P-Ä:lle, että ole hyvä ja mene ulos, kun nyt pitäisi saada kuulla ihan tältä potilaalta itseltään eikä sinun oletuksiasi tarvita yhtään mihinkään.
Nämä Eino-Marjukat voivat kyllä ihan vapaasti kävellä myös ovesta ulos ja sanoa sille äityliinille, että "Jos sinä olet se Eino-Marjukka, niin mitä hemmettiä minä sitten täällä teen" ja ovesta pihalle. Maksakoot se äityliini sen 75 euron erikoislääkärimaksun (tai yksityisellä 350 e) niin monta kertaa, että potilas saa ihan itse kertoa asiansa.
|