Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko miehistä ystäviksi?

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   19.4.26 16:45:48

Viime aikoina olen saanut pettyä aika pahasti omiin ystäviin mm. kun sairastuin vakavasti. Olen yrittänyt etsiä uusia ystäviä harrastusten parista, mutta omat harrastukset on enemmän miesvoittoisia. Mietinkin, että kuinka vaikea on miesten kanssa yleensä ystävystyä, mulla ei ole oikein koskaan ollut ystävämiehiä.

Mitään sutsurellaa ei ole hakusessa. Yhdessä harrastamista, ehkä matkustelua, kulttuuria jne

Re: Onko miehistä ystäviksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.26 16:46:42

Mies ja nainen ei voi olla vain ystäviä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.26 16:48:45

Itse voisin olla ystävä miehen kanssa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.26 16:51:10

Ei se toimi noin – lopulta se aina menee nussimiseksi.

Lähettäjä: Ecj 
Päivämäärä:   19.4.26 16:52:47

Olen sinkku, minulla on 5 hyvää ystävämiestä. Yhdenkään kanssa en ole harrastanut seksiä. Ollaan tunnettu noin 20 vuotta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   19.4.26 16:54:08

On. Minulla on aina ollut paljon kaverimiehiä ja toinen parhaista ystävistänikin on mies, myös töissä on aika miesvoittoista. Myös exäni on ystäväni, vaikka erostamme on jo vuosikaudet. Valtaosa näistä ystävyyssuhteista on kestänyt vuosikaudet, vanhin vuodesta '91.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.4.26 16:57:27

Sutsurellaa XD

Ja kyllä, joistakuista miehistä on ystäväksi. Mutta liian moni mies kuvittelee jotain aivan muuta.

Päivämäärä:   19.4.26 17:03:14

Tosin se, että voi itse olla ystävä, ei toimikkaan välttämättä toisin päin. Itse ei koe mitään seksuaallista vetovoimaa toiseen, mutta muuten kiva mies. Sitten kun olet toiselle ystävällinen, niin sinut käsitetään väärin. Tämä tullut muutaman kerran koettua.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   19.4.26 17:08:11

No miksi ei vaan voi harrastaa sitä seksiä. Eikö muka voi olla ystävä jos harrastaa seksiä. Mikä se sitten on vihamieskö.?

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   19.4.26 17:08:14

Jos nainen ei ole lähellekään miehen ihannenaista lähellä eikä kyseessä ole nuori mies jolle kelpaa kaikki ja seksi koko ajan mielessä, niin toki ystävyys on mahdollista.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   19.4.26 17:12:09

Jos yhtään auttaa miestä ymmärtämään niin en ole kiinnostunut miehistä seksuaalisessa mielessä ;) Siksi etsin vain ystävämiehiä. Ja kiitos jo etukäteen, en tarvitse ihanan munasi eheyttävää kosketusta. Ei toimi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.26 17:15:51

Minulla on useampia läheisiä miespuolisia ystäviä.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.4.26 17:23:15

Oletko kysynyt ystävämiehiltä, haluaisivatko seksiä kanssasi?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   19.4.26 17:26:28

Kai tämä Mies-nimimerkki harrastaa itse ystävämiestensä kanssa seksiä kun ei ole niin justiinsa:
No miksi ei vaan voi harrastaa sitä seksiä. Eikö muka voi olla ystävä jos harrastaa seksiä. Mikä se sitten on vihamieskö.?

Lähettäjä: Leidi 
Päivämäärä:   19.4.26 17:29:44

"No miksi ei vaan voi harrastaa sitä seksiä. Eikö muka voi olla ystävä jos harrastaa seksiä. Mikä se sitten on vihamieskö.?"

Mulle seksi ei ole merkityksetöntä. Harrastan sitä vain sellaisen kanssa, jota kohtasn tunnen syvää rakkautta ja intohimoa. Ystävä ei ole tässä kategoriassa.

Omalta osaltani voisin olla ystävä miehen kanssa, mutta käytäntö on osoittanut sen, että miehen puolelta se ei onnistu samalla tavalla. Siellä on aina taustalla se toive että voisi olla mahdollisuus päästä vällyjen väliin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.26 17:38:10

"Oletko kysynyt ystävämiehiltä, haluaisivatko seksiä kanssasi?"

Minultako kysyt? En ole, eikä sillä ole minulle väliä vaikka jonkun kaverin mielessä joskus seksikin olisi käynyt. Ei se pilaa ystävyyttä millään tavalla, ollaan vuosikymmeniä jo tunnettu useimpien kanssa läpi sinkkuuden, suhteiden ja perheiden perustamisen. Seksin ehdottelu kavereiden kesken ei ole kuulunut meillä tapoihin, joten mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

Lähettäjä: On 
Päivämäärä:   19.4.26 17:56:11

Homo miehet aloittajalle.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   19.4.26 18:33:39

On kaveri suhteita ollut miesten kanssa liittyen milloin mihinkin yhteiseen harrastukseen. Ja ei ole liittynyt seksiä näihin mihinkään. Nuoruuden heila otti yhteyttä 40 vuoden jälkeen murheissaan. Naisen puute vaivaa mutta kun siihen ei ollut apua tarjolla niin ollaan muuten vaan muisteltu menneitä ja käyty paikkakunnan tapahtumissa.
Varmaan ihmissuhteet jotenkin roolittuu ja minun hankala kuvitella pariutumista missään muodossa kaverin kanssa. Parasta toki olisi jos ystävästä tulisikin rakastettu, mutta ei ole jotenkin ole onnistanut.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   19.4.26 19:00:02

"Ja kyllä, joistakuista miehistä on ystäväksi. Mutta liian moni mies kuvittelee jotain aivan muuta."

Tämä. Naiset pystyvät kyllä olemaan miesten kanssa ystäviä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.4.26 19:01:02

Aina ollut ystävänä myös miehiä.

Lähettäjä: Jokunen 
Päivämäärä:   20.4.26 10:07:08

Suurin osa mun kavereista ja ystävistä on miehiä. On aina ollut. Sen osan miehistä, jotka on pllun perässä, oppii kyllä erottamaan suht nopeasti. Mun pisimmät ystävyyssuhteet on kestäny yli 20v eikä koskaan ole ollut mitään sutinaa, kun ei sellaista kemiaa vaan ole ollut. Osa nykyisistä ystävistä on entisiä deittejä, joiden kanssa romantiikka ei toiminu, mutta kaveruus/ystävyys/yhdessä tekeminen toimi.

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   20.4.26 10:37:19

Olen luullut nuorena (ja naivina) että voin naisena olla pelkästään ystävä joidenkin miesten kanssa. Tilaisuuden tullen on osoittautunut jokaisen heistä kohdalla, ennemmin tai myöhemmin, että haluavat enemmän tai ainakin intiimiä kanssakäymistä. Itse olen tästä pettynyt ja osa tilanteista olisi nykypäivänä ollut tuomittavaa toimintaa. Ikävä kyllä ajattelen, että mies ei ole naisen kanssa pelkkä ystävä.

Lähettäjä: Yrittänyt 
Päivämäärä:   20.4.26 10:39:45

Olen yrittänyt olla pelkkää ystävää, mutta aina on jossain kohtaa yritetty uida housuihin, joten olen päättänyt että en kaveeraa enää miesten kanssa...

Päivämäärä:   20.4.26 10:57:26

Auttaa jos olet lihava! Mulla on paljon ystävämiehiä, todella läheisiäkin. Myös sinkkuja ja joidenkin kanssa ollaan oltu ystäviä teinistä asti eikä ikinä ole ollut mitään ihastumisen tms viittaavaa. Nämä ystävät ovat myös seurustelleet, menneet kihloihin ja naimisiin, perustaneet perheitä yms ystävyytemme aikana ilman yhtäkään mustasukkaisia tyttökaveria/kihlattua/vaimoa ja väitän että osasyy siihen on se, että olen läski :D

Päivämäärä:   20.4.26 12:00:45

90% ystävistäni on miehiä. Yli 10 vuoden ajalta. Koskaan ei ole ollut mitään ystävyyttä enempää enkä pitäisi yhtään kiinnostunutta ukkoa maisemissa. Olen ollut välillä vuosia sinkku eikä kukaan näistä ystävistä ole yrittänyt silloinkaan iskeä. Ei mitään ongelmaa tai draamaa toisin kun monen naisen kanssa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.4.26 12:27:15

On miehistä ystäviksikin, mutta heti alusta alkaen pitää olla selvää (myös oman pään sisällä), ettei halua suhteelta mitään muuta.

Minulla on useampia miehiä ystävinä, enkä ole ollut heistä kenestäkään seksuaalisesti kiinnostunut. Homma toimii. Mutta sitten on yksi poikkeus… Meillä klikkasi heti ja ajattelin, että tämä tyyppi on huikea. Aika pian kuitenkin huomasin, että tämä ”huikeus” oli herättänyt minussa myös syvempiä tunteita. Tavallaan harmittaa, sillä en voi pitää häntä ystävänä, mutta en myöskään voi olla hänen kanssaan mitään enempää (molemmat varattuja). Meni ihana (ystävä)mies hukkaan x)

Lähettäjä: Nekku 
Päivämäärä:   20.4.26 12:42:12

Olin yllättynyt erotessani, kuinka moni alun perin eksän ystävä yritti pokata. Eksä ei näustä saanut koskaan tietää, mutta todennäköisesti hänkin olisi ollut ihmeissään.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   20.4.26 13:10:06

Mulla ainakin on ihan todella huippuja ystävä- ja kaverimiehiä! :) Eikä tartte olla ees lihava. Ihan vaan normaalilla sosiaalisella älykkyydellä kun on varustettuja molemmat, niin hyvin menee.

Ja eipä mun kaveruutta ees seksi estä. Tai sit ois moni kaveruus myös naisten kanssa mennyt piloille. Seksi on seksiä, sitä on kiva harrastaa. Rakkaus on eri asia.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   20.4.26 13:59:33

Voivat olla ystäviä, kunhan nainen hyväksyy olevansa miehelle lähinnä reiänkantoteline, jolla on myös viihdearvoa. Ts. miehet eivät edes aloita ystävyyssuhdetta, elleivät ole jo todenneet naisen kelpaavan pantavaksi. Ainoa poikkeus tästä ovat huomattavan suuren ikäeron ystävyydet, joissa motiivina on seksin sijaan taloudellinen hyötyminen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.