Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rivals, Riders ym kirjat - mistä??

Lähettäjä: Hillevi 
Päivämäärä:   19.4.26 16:31:29

Joskus oli foorumilla puhetta aikuisille sopivista hevoskirjoista tai ainakin aihetta sivuten. Tuolloin joku suositteli jo vähän vanhempia kirjoja, kuten Rivals ja Riders. Koska ensin mainittu oli katsottavissa sarjana, katsoin sen kahteen kertaan ja lähdin metsästämään kirjoja. Mutta pentele, niitä ei ole löytynyt mistään! Pääkirjasto sanoi heti ei oo, ei edes varastoituna. Antikvariaattien läpikäyminen on aika urakka sekin. Oletan että näitä ei ole suomennettu, vaan olen etsinyt alkuperäiskielellä. Ruotsiksi voin myös lukea, mutta mistä ihmeestä ne kirjat löydän?

Re: Rivals, Riders ym kirjat - mistä??

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   19.4.26 17:04:30

Tarkoitatko Jilly Cooperin kirjoja?

Ei ole suonennettu. Varastokirjastolla on, sieltä voi lainata oman kirjaston kaukopalvelun kautta, joskun se on maksullista. Finna-palvelusta voit katsoa, mitä löytyy

Adlibriksella näkyy olevan myynnissä suht edullisina pokkareina.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.4.26 17:05:36

Mulla on molemmat hyllyssä, ruotsiksi. Lisäksi on vielä itsenäinen "päätösosa" Appassionata, jossa on jnkv. samoja ihmisiä.
En näitä myy, mutta voisin lainata luettavaksi, ilman postitusta.

Päivämäärä:   19.4.26 17:07:03

Ridersissa on eniten hevosjuttua, muissa ei niinkään.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   19.4.26 19:41:28

Antikvaari.fi löytyy ainakin jotain Cooperin kirjoja. En tunne sarjaa, niin en tiedä onko just niitä mitä haet.

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   19.4.26 22:03:51

Riders on eka ja Polo kolmas, näissä eniten hevosia. Mulla on neljä ekaa joskus aikoja sitten Briteistä ostettuna.

Näitä on tullut oikein sarja Rutshire Chronicles, löytyy äänikirjoina (vain kuuntelu) Bookbeatista. Kevyttä hömpää, tuli kuunneltua alkuvuodesta koko sarja, kun aloitin Ridersin vanhojen aikojen muistoksi :D Muissa hevoset enempi vähempi sivuosassa, henkilöt osittain samoja, koska sijoittuvat tuonne samoille kulmille, aihepiirit vaihtelevat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.26 22:10:36

Anna's archivessa näköjään. Kansikuvataide viittaa eroottisehkoon sisältöön.

Päivämäärä:   20.4.26 07:25:41

Mulla oli Polokin vähän aikaa, mutta heitin sen pois, kun en oikein tykännyt...siinä oli hevosjutut pääasiassa hevospoolon merkeissä, myös Argentiinassa, jossa pooloponien koulutus on melko julmaa :(

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.