Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko kesällä liikkua leginseillä ja t-paidalla?

Lähettäjä: rantatipu 
Päivämäärä:   18.4.26 13:06:51

Vai onko turhaan pahennusta herättävää? Millaisia teidän kesävaatteet on?

Re: Voiko kesällä liikkua leginseillä ja t-paidalla?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   18.4.26 13:17:14

Miksei voi, kulkeehan monet nytkin leginsit jalassa joita ennen sanottiin pitkiksi alushousuiksi. Mitään tyylikästä ja siistiä pukeutumistahan se ei ole

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.4.26 13:18:22

Ketään ei tosielämässä kiinnosta miten ”tyylikkäästi ja hienosti” joku pukeutuu. Mikäli on niin lapsellinen, on syytäkin kasvaa aikuiseksi :)

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.4.26 13:20:00

Leggingsit.

Juu, ei kuulu toisten pukeutuminen minulle, hyvin voi käyttää, kunhan eivät ihan kuulla läpi.

Päivämäärä:   18.4.26 13:34:26

Leggingsithän ovat nykyään tosi suosittuja ja niistä on jo tehty monenlaista mallia aina alkaen sukkahousumaisista farkkumaisiin housuihin. On treenileggareita, farkkuleggareita ja tosiaan sukkahousumaisia leggareita. Moni mieltää leggarit edelleen sellaisiksi yleensä puuvillasta tehdyiksi pitkiksi kalsareiksi, mutta nykyään niitä on tosi paljon muunlaisiakin.

Itse käytän pääosin leggareita sukkahousujen tapaan eli esim. arkisen mekon, tunikan tai pitkän paidan kanssa. Sukkahousuin verrattuna ovat hieman mukavampia ja myös peittävämpiä päällä.

Farkkuleggareita voisin sinällään hyvin käyttää myös lyhyemmän paidan kanssa, mutta yleensä nekin laitan mieluiten pitkän hupparin/paidan tai vaikka neulemekon kanssa.

Veikkaan, että nykypäivän katukuvassa et kyllä erityisesti herätä pahennusta tai edes erotu kauheasti mitenkään, vaikka laittaisit sellaiset perusleggarit lyhyenkin paidan kanssa. Varsinkaan, jos eivät kuulla läpi. Harvat leggarit nykyään kuultavat, paljon on paksummastakin materiaalista niitä, jopa talvikäyttöön tarkoitettuja.

Päivämäärä:   18.4.26 13:40:01

Ja siis ainakin täällä heppatallinetissä leggingsit herättävät kauheasti pahennusta kirjoitusten tasolla ja niitä pidetään jotenkin tosi epätyylikkäinä ja sivistymättöminä vaatteina, mutta veikkaisin, että jos minut näkee mekossa ja leggareissa, ei kukaan osaa kadulla sanoa, että onko minulla jalassa sukkikset vai leggarit. Samoin ei varmasti osaa pitkähkön neuleen alta sanoa, onko jalassa farkut vai farkkuleggarit.

Lähettäjä: Ou 
Päivämäärä:   18.4.26 13:46:09

Mulla on aina arkisin urheiluleggarit ja huppari koti- ja arkiasuna, jolla käyn ruokakaupassa ja haen lapsen hoidosta / koulusta. Ei kiinnosta yhtään mitä joku niistä voisi ajatella. Sitten kun lähden kaupunkiin toimistolle tai muuten asioille tai juhliin, niin toki puen jotain ihan muuta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   18.4.26 13:57:31

Vaatteeni ovat tilanteen mukaan. Juhliin on housuasu tai mekko, tallille erilaisia säänmukaisia vaatteita, ravintolaan myös ihan tilanteen mukaan. Jos olen muuttoapuna niin minulla voi olla rönttävaatteet vaikka kaupungissa ja silti voin matkalla poiketa kauppaan.

Lähettäjä: mielipuolta 
Päivämäärä:   18.4.26 14:03:56

"Ja siis ainakin täällä heppatallinetissä leggingsit herättävät kauheasti pahennusta kirjoitusten tasolla ja niitä pidetään jotenkin tosi epätyylikkäinä ja sivistymättöminä vaatteina..."

Mutta kun sinne liimataan nahkalaput perspuolelle, onkin mitä sopivin varuste.

Lähettäjä: Sunny 
Päivämäärä:   18.4.26 14:04:11

Esim urheilutrikoilla tai vastaavilla legginseillä voi vallan hyvin!
Aluskalsarimaisilla legginseillä en kyllä suosittele julkisilla paikoilla liikkumaan

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   18.4.26 14:32:02

Leggingsit ja tunika esim kauppaan ja muuten ku menee ihmisten ilmoille. Jos on tiukat housut niin pitempi pusero peittää pakarat. Jos menee juoksemaan niin voi olla lyhyempi t paita. Nuoret kulkee tiukoissa housuissa ja tiukoissa napatopeissa mitkä on mun mielestä lähinnä alusvaatteita. Tai mitä voi pitää kotona.

Päivämäärä:   18.4.26 14:45:39

Mulla on työvaatteinakin leggarit. Hähää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.