|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 17.4.26 23:22:23
Lapsen kaverin äiti leipoo leivät itse ja siellä on tuoreet leivät ja peltipizzat ja pullat ja kaakaot ja keksit. Aivan huikean hyvät herkut siis, ja minullekin aina tarjotaan kun käyn hakemassa lastani sieltä, ja annetaan kotiin viemisiä, sekä herkkuja että munia ja maitoa yms. Ja joo, puolestani sitten vien lapsia leffaan ja laskettelemaan, mutta nyt kun lapseni oli syönyt kinkkukiusausta (jota vihaa) kaverin luona ja kehui sitä, niin vannoin tuolle kaverin äidille, että kyllä minäkin osaan kokata hänen lapselleen elämänsä aterian!
Vitsi vitsinä ja aivan ihanaa, että saamme heillä noita herkkuja noiden mun jauhelihakeittojen sijaan, mutta ajattelin oikeasti kokata jotain hyvää huomenna kun heidän lapsensa tulee meille. Jos ruoka epäonnistuu, niin saadaan nauraa ja jos se onnistuu, niin läiskytän käsiäni ja ulvon miten meillä sitä myös saadaan kotitekoisia herkkuja :D ai ai miten saadaankin!
Nyt vinkkejä, mitä laitan ruuaksi! En tosiaan ole mikään kokki ja mieluiten grillaan joko kaasulla tai avotulella mutta voin tehdä sisälläkin.
(Ja tiedän, etten koskaan päihitä tuota kaverin äitiä ruuanlaitossa, mutta haluan uhota kuin pieni mullikka ja ihan leikilläni nyt kokkaan ihan itse jotain superhyvää)
|