|
Lähettäjä: Miettivä
Päivämäärä: 17.4.26 22:26:41
Jäin miettimään videota, jonka näin. Siinä selitettiin että tiedät olevasi puoleensavetävä jos ulkonäköäsi ei kehuta. Koska jos olet vetovoimainen, oletetaan sinun ymmärtävän olevasi ihana ja sinussa kehutaan muita piirteitä."
Omasta mielestä ihan puppua! Itse olen hyväkroppinen ( siis semmonen sporttimallinen, pienirintainen, vähän poikamainen, keskimittainen) mutta ihan totaalisen tavallisilla kasvoilla ja ohuilla hiuksilla varustettu nainen, joka ei edes meikkaa about ikinä. Minun ulkonäköäni ei ole ikinä kehuttu. Siis ikinä, edes puolisoni, jonka kanssa olen ollut yli 10v ei ole ikinä kehunut ulkonäköäni. En kyllä muista puolison kehuneen mistään muusta kuin hevosten käsittelytaidostani. Joten täh? Minulla ei muutenkaan ole elämäni aikana ollut kuin yksi seurustelusuhde ennen puolisoa, koska eipä kukaan ole kiinnostunut edes kun olin nuorempi, vaikka miehet ovat kehuneet mm.että olen järjestelmällinen, ahkera, hyvä tekemään vaikkapa kakkua tai että tosiaan olen hyvä hevosten kanssa. Joten mihin väite perustuu?
Ja kyllä tunnen monia kauniita naisia, sellaisia jotka kelpaisivat heittämällä miehille. Minulle on kehuttu muita naisia, jopa oma puolisoni. Joten siitä ei ole kiinni etteivätkö nämä tuntemani miehet naiskauneuden päälle ymmärtäisi :) älkää ottako tosissanne, kunhan pohdin.
|