Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Mistä tiedät olevasi puoleensavetävä.."

Lähettäjä: Miettivä 
Päivämäärä:   17.4.26 22:26:41

Jäin miettimään videota, jonka näin. Siinä selitettiin että tiedät olevasi puoleensavetävä jos ulkonäköäsi ei kehuta. Koska jos olet vetovoimainen, oletetaan sinun ymmärtävän olevasi ihana ja sinussa kehutaan muita piirteitä."
Omasta mielestä ihan puppua! Itse olen hyväkroppinen ( siis semmonen sporttimallinen, pienirintainen, vähän poikamainen, keskimittainen) mutta ihan totaalisen tavallisilla kasvoilla ja ohuilla hiuksilla varustettu nainen, joka ei edes meikkaa about ikinä. Minun ulkonäköäni ei ole ikinä kehuttu. Siis ikinä, edes puolisoni, jonka kanssa olen ollut yli 10v ei ole ikinä kehunut ulkonäköäni. En kyllä muista puolison kehuneen mistään muusta kuin hevosten käsittelytaidostani. Joten täh? Minulla ei muutenkaan ole elämäni aikana ollut kuin yksi seurustelusuhde ennen puolisoa, koska eipä kukaan ole kiinnostunut edes kun olin nuorempi, vaikka miehet ovat kehuneet mm.että olen järjestelmällinen, ahkera, hyvä tekemään vaikkapa kakkua tai että tosiaan olen hyvä hevosten kanssa. Joten mihin väite perustuu?
Ja kyllä tunnen monia kauniita naisia, sellaisia jotka kelpaisivat heittämällä miehille. Minulle on kehuttu muita naisia, jopa oma puolisoni. Joten siitä ei ole kiinni etteivätkö nämä tuntemani miehet naiskauneuden päälle ymmärtäisi :) älkää ottako tosissanne, kunhan pohdin.

Re: "Mistä tiedät olevasi puoleensavetävä.."

Lähettäjä: Ahaa 
Päivämäärä:   17.4.26 22:54:14

Mitä vtun väliä on jollain hiuksilla? Sulla on joko liikaa rahaa tai liikaa lääkkeitä.

Päivämäärä:   17.4.26 23:04:33

Täh? Kyllä osa naisen puoleensavetävyyttä on hiukset. Ja valitettavasti minulla ei ole varallisuutta eikä kyllä lääkityksiäkään :) burana olis kyllä kiva tän hetkiseen niveltulehdukseen ;)

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   17.4.26 23:14:59

No jos itsekin tiedät että olet poikamainen niin jännä että ei kehuta. Kannattaa ihan suoda ajatus sille että ne kehutut on yleensä juurikin niitä laitettuja ja muodokkaita tai erityisen kauniita kasvoistaan.

Mitä väliä kehuilla jos sen kumppanin saa saalistettua? Pinnallisuudella ei pitkälle pötkitä.

Itse olen pitkä ja on tissit. Aivan ok näköinen mutta en mikään jumalatar. Harvoin viitsin meikata kun työkin on sellainen missä meikit ei käy. Jotkut tykkää ja toiset ei.

Jos ulkonäöstään tekee noin ison stressin niin menee koko elämä ohi.

Päivämäärä:   17.4.26 23:43:14

Heh: pointti onkin väite, ei se miten koen itseni/ulkonäköni ( en ole sanonut sanallakaan miten koen ulkonäköni, kykenen kyllä luettelemaan faktat. Enkä ole sanallakaan maininnut miten koen ulkonäön kehumisen). Pointti on väite, jonka mukaan nainen joka ei saa kehuja ulkonäöstään, olisi puoleensavetävä. Plus, en ole sanonut olevani poikamainen, vaan kroppani on poikamainen, näissä on selkeä ero.
Tiedän kyllä mitä on puoleensavetävyys ja se ei ole pelkästään ulkonäöllinen asia, muttei myöskään pelkkää haluttavuutta. Eli sitäkään asiaa ei tarvitse selittää. ;)

Päivämäärä:   17.4.26 23:47:41

Ja en kyllä koe että puoliso on jotain mikä napataan tai saalistetaan. Kyse on ihmisestä, joka viihtyy seurassani sen verran että jää siihen pidemmäksi aikaa. Miesten kohdalla tosin tuntuu toisinaan etteivät itsekään tajua etteivät ole saaliita, vaan ihan vapaita olentoja.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.4.26 23:53:35

Minun mieheni on kehunut minua siitä, kuinka jaksan aina hoitaa kodin ja lapsen asiat, talli on siisti ja pärjään aika monessa hankalassa tilanteessa, esim kun auto tai traktori jättää tien päälle tai varsinkin jos saan jonkun ajoneuvon haltuuni kun se lähtee riepottamaan. Moitteitakin tulee, jos mummoilen tai ajan auton nurin. Kaunis en ole, mutta viis siitä! Näillä mennään!

Mieheni eksä voisi olla miss Suomi, mutta silti mieheni hänet jätti, vaikka on kaunis ja oikein kivakin nainen.

Päivämäärä:   18.4.26 00:21:53

Kolme pistettä: näinhän se on :) oma puoliso on lasten myötä todennut olevansa vähän mustasukkainen, koska on tajunnut että olen puolisona sellainen jonka kanssa kannattaa olla. Ihan hevosistakin huolimatta. Sillointällöin sitä miettii, jotta on se hyvä ettei ole ihan kauheasti enempää laittanut energiaa puolison etsintään xD ( oma puoliso on oikein hyvä yksilö, ei turhia vingu ja kantaa osansa)
Olisiko nyt kuitenkin niin ettei niillä kehuilla ole mitään tekemistä puoleensavetävyyden kanssa. Kyse on naisen itsevarmuudesta ja siitä miten nainen energiansa elämässä käyttää. Olen huomannut saaneeni osakseni huomiota ( edelleenkään en niitä kehuja, vaan vähän toisenlaista huomiota) eniten silloin kun olen ollut uppoutunut johonkin asiaan todenteolla. Olipa kyse kilparatsastuksesta, autoprokkiksesta tai vaikka eräästä harrastuksestani, miehiltä on saanut katseita, vihjailuja, tukea, tsemppiä ja ihan selkeitä lähentymisyrityksiä. Mulla olisi varmaan ollut hurjan vauhdikasta jos en olisi yli 10v sitten lupautunut lasteni isälle :)) ( kyllä, olen itsepintaisen uskollista sorttia)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.4.26 00:37:34

Minä sain nuorena liikaakin huomiota kun olin lapsenkasvoinen, pieni, mutta muodokas. Hyi helkutti:( ruma olin silloinkin, mutta nuoren näköinen ja muodokas jo varhain. Mieluummin otan kehut vaikka siitä, että olen ahkera tai osaan siivota tai teen työni hyvin tai että ratkaisen ongelmia.

Lähettäjä: Reese 
Päivämäärä:   18.4.26 00:43:35

Eli tarkoittaisiko tuo sitä, että olen vetovoimaton ja ruma, kun ulkonäköäni on kehuttu kauniiksi? :D (tiedostan kyllä sen, ettei minun kasvoni ole tämän pallon kauneimmat). Olenkohan tuon perusteella siis oman miehenikin silmissä oikeasti epäviehättävä, kun hän sanoo minua kauniiksi (toki kehuu myös muitakin asioita)?

Päivämäärä:   18.4.26 00:58:58

Kolme pistettä: tarkoitatko että sinut seksualisoitiin lapsena? ( puhun alle 18v) ei sekään ole ok.
Itselleni merkkaa kyllä vaan se, että minun mielipidettäni pidetään relevanttina asiassa, joka minua kiinnostaa. Eli minua pidetään tasavertaisena kommentoijana asiassa, jonka koen tärkeäksi. Ja se että mies osoittaa arvostavansa osaamistani jossain minkä oikeasti koen tärkeäksi itselleni, se jos mikä on miehessä seksikästä ja kiinnostavaa. Eritoten jos mies itsekin osaa kyseisen taidon.
Ihan sama arvostaako joku mun taitoa vaihtaa traikun renkaat tai leipoa kakku. Kyllä miehet ovat olleet kiinnostuneita vain "siitä yhdestä asiasta", mutta se ei ole ikinä ollut se, mikä saa naisen tuntemaan itsensä naiseksi tai mitä olen kokenut tavoiteltavaksi. Se kun on melkeinpä fakta että noin puolella pallon väestöstä on pilde jalkojen välissä, ei mikään saavutus sinänsä :D

Päivämäärä:   18.4.26 01:04:38

Reese: en tietenkään. Vaan sitä, että onpa ulkonäköäsi kehuttu tai ei, niin sillä ei ole tekemistä sen kanssa, oletko vetovoimainen <3 toiset naiset nimittäin nyt saavat kehuja ulkonäöstään ja oikeastikin ihan syystäkin. Kauniskasvoisia naisia kehutaan ihan varmasti herkemmin kuin kaltaisiani, ei se ole minulta pois! Pointti on siis väite että olet vetovoimainen jos ulkonäköäsi ei ole kehuttu, mikä on tosi kumma väite. Ja tämä siis tuli vastaan naamakirjassa :)

Päivämäärä:   18.4.26 01:09:21

Ja minua ei siis ole kehuttu, mutta eipä minulla ole ollut kyllä kumppaneitakaan, eli eipä se kehumattomuus ole korreloinut ainakaan sen kanssa kuinka vetovoimainen olen :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.4.26 06:30:43

Kannattaa kehittää omaa itsetuntoa siten ettei tarvi päätä vaivata tämmösillä

Jokainen nainen on omanlainen, ainutlaatuinen yksilö omine vahvuuksineen ja heikkouksineen. Miehillä pistää silmään tissit ja perse, makuja on monia, sellasta huomiota ei ehkä kannata kadehtia joka perustuu ulkonäköön

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.