Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei laihdu kun koho takee stopin

Lähettäjä: Tyyne 
Päivämäärä:   17.4.26 20:35:41

Aina sanotaan että ei laihdu kun keho menee johonkin hätätilaan kun ei saa ruokaa. Miten tuosta tilasta pääsee eroon?
Syön 1700kcal/pv, mitään ei tapahdu, vatsa ei toimi ja ennemminkin lihoan, turhauttaa.

Re: Ei laihdu kun koho takee stopin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.26 20:41:13

1700 on varmaan valtaosan naisista ylläpitopaino. Eli ei sun kuulukaan laihtua.

Päivämäärä:   17.4.26 20:45:11

Tuskimpa nyt sentään.

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   17.4.26 22:15:25

No kokeile tiputtaa 200 kaloria ja katso tapahtuuko mitään. Minä en kyllä oikein yli 1700-1800 kaloria vuorokaudessa voi syödä ilman lihomista ellen sitten joko lenkkeile paria tuntia päivässä tai käy salilla, jolloin voin lisätä sen 300 kaloria.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.26 22:16:56

Ehkä voisit keskittyä nyt hetken vatsasi kunnostamiseen? Ruokavaliossasi saattaa olla jotain vialla.

Päivämäärä:   17.4.26 22:25:28

En ole varsinaisesti muuttanut ruokavaliota, herkut olen jättänyt lähes kokonaan pois ja annoskoko muuttunut. En muista milloin olen viimeksi käynyt vessassa, mutta tuskin siitä on yli 4 päivää. Näin käy aina, ensin lähtee joku vajaa kilo ja sitten tulee kaikkeen stoppi ja menee mielenkiinto koko touhuun.
Eikö keskiverto nainen kuluta reilu 2000kcal/vrk. Mun kulutus kellon mukaan (joo ei mikään hirmu luotettava) on 2000.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   17.4.26 23:39:12

Koho takee? Mitä vtun keharikieltä tää nyt taas on??

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   18.4.26 02:08:16

Kokeilin 2 päivää pelkkää kaurapuuroa kolesterolin tiputtamiseksi (tästä on viimeaikainen julkaisu). Yllättäen paikallaan junnannut painokin lähti laskuun. Voisi auttaa vatsan toimintaakin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.