Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Keräätkö pulloja

Lähettäjä: Keräilijä 
Päivämäärä:   17.4.26 15:49:30

Olen työtön ja käyn aamuisin keräämässä pulloja. Jotenkin se hävettää mutta siitä on tullut jonkinlainen "toiminnallinen riippuvuus" mitä on vaikea lopettaa. Taloudellisesti se ei ole pakko. Iltaisin ajattelen että lopetan ja käyn vaikka aamuisin juoksemassa, kuitenkin löydän itseni taas aamuisin keräämässä... Usein joku pysähtyy auton kanssa viereeni ja antaa autostansa tyhjät pullot. Kaunis ele muttaa silti nolottaa. Olen ihan siisti nainen.

Vaikka ei ole taloudellinen pakko, niin kerään ne rahat ja maksan niillä lainaani ylimääräistä. Siitä kai saan sen tyydytyksen.

Re: Keräätkö pulloja

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   17.4.26 15:56:09

Kyllä tulee kerättyä. Tai siis koira kerää niitä ja kantaa mulle. Pidemmältä lenkiltä tulee muovipussillinen tölkkejä, eli sellaisen 5-6 euroa palkkaa lenkistä.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   17.4.26 16:08:11

Anna mennä vaan, keräilen itsekkin samalla välillä kun olen koiran kanssa lenkillä vaikken työtön olekkaan.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   17.4.26 17:26:01

Tuohan on todella fiksua!
Ajattele mitä määrää ylimääräistä lyhennät vuosien aikana :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.26 17:39:50

Sinä vain siivoat luontoa ja saat siitä vähän rahaakin vielä! Ja autoilijat keksivät dumpata pullonsa sinulle niin ei tarvitse itse viedä. Ei mitään noloa.

Itse kerään lähinnä roskia, pullojen keräämisen siinä samassa koen rasittavaksi niin jätän ne kaltaisillesi :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.26 17:46:21

Mieheni kanssa kävelylenkeillä, keräämme aina kaikki tölkit ja pullot.
Ei siinä ole mitään noloa, nolompaa on jättää ne itse tyhjätyt tölkit luontoon!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.