Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lapsilla fb-tili, nuorilla aikuisilla ei

Lähettäjä: Outo ilmiö 
Päivämäärä:   16.4.26 17:17:29

Vanhat asiat tulevat aina uudelleen muotiin. Onkohan facebook tulossa uudelleen muotiin?

Olen pari vuotta kuulunut paikalliseen ”Vuokra-asuntoja kaupungissa X” fb-ryhmään ja siellä on paljon ilmoituksia ”Tyttäreni/poikani on tulossa opiskelemaan yliopistoon/ammattikorkeaan ja etsii asuntoa kriteereilla x, y, z. Onko sinulla tällainen asunto? Laita yv:nä puh.nro tai sposti ja tytär/poika ottaa yhteyttä, hänellä ei ole facebookia.”

Nyt muutaman kuukauden sisään on facen etusivu alkanut täyttyä ”hei, olen 12v. ja etsin vuokrahevosta”, ”hei, 13v. etsii liikutushevosta” jne ilmoituksista.

Ihailtavaa aktiivisuutta näiltä lapsilta. Parikymppiset ”antaa äidin/isän etsiä minulle asunto” eivät saa minulta tarjousta asunnosta. Mieluummin vuokraan asunnon sellaiselle, joka itse etsii.

Re: Lapsilla fb-tili, nuorilla aikuisilla ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.4.26 18:13:02

Ne parikymppiset etsivät kyllä muista kanavista itse.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.4.26 18:16:51

En ottaisi vuokralaista, joka ei osaa itse etsiä asuntoaan. On ok, että näytössä on vanhempi mukana, mutta asunto on kyllä haettava itse. Onneksi löytyi tällainen vuokralainen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   16.4.26 19:06:45

LähettäjäÄllö 

Päivämäärä16.4.26 18:16:51

En ottaisi vuokralaista, joka ei osaa itse etsiä asuntoaan. On ok, että näytössä on vanhempi mukana, mutta asunto on kyllä haettava itse. Onneksi löytyi tällainen vuokralainen.

Joo, en minäkään.
Mutta jos mamma laittaa faceen ilmoituksen "X hakee asuntoa spekseillä y. Hänellä ei ole facea, ota häneen yhteyttä tavalla z." Niin se ei olisi mikään este asunnon vuokraamiselle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.